Kimelimm Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Hei! Idag prøvde jeg og starte GTA4. Så crashet spillet, så restarta vi.. Så når jeg slo på igjen, så stod den bare på "Loading-*mission navnet*" og ingenting skjedde. Hva kan jeg gjøre? har prøvd og reinstalere spillet, noen andre forslag? Cden er ikke gjort noen ting med, har stått i PS3 hele tiden!
H.M.Kongen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Det er vist et kjent problem det..Ettersom jeg forstår så hjelper det og deaktivere internett..Prøv det
Erlendz Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Har hatt samme problemet hver gang jeg har startet spillet siden i går kveld. Det pleier å starte riktig etter ca 3 forsøk, så bare prøv flere ganger.
Fenixen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 bare ikke begynn å slette saves osv, har hatt samme problemet i hele dag jeg også.. hadde hjertet i halsen noen timer
2ball_ Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 den er jo lei..tror det hadde bikket for meg vist noe slikt skulle forekomme...vist det ikke funker samme hva du gjør så springer du ned på butikken du kjøpte det og skjeller ut en uskyldig/tilfeldig butikkarberider.
Aafloey Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 den er jo lei..tror det hadde bikket for meg vist noe slikt skulle forekomme...vist det ikke funker samme hva du gjør så springer du ned på butikken du kjøpte det og skjeller ut en uskyldig/tilfeldig butikkarberider. Funker det etterpå da?
Selvin Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 den er jo lei..tror det hadde bikket for meg vist noe slikt skulle forekomme...vist det ikke funker samme hva du gjør så springer du ned på butikken du kjøpte det og skjeller ut en uskyldig/tilfeldig butikkarberider. Funker det etterpå da? Jaja, visste du ikke det?
Kimelimm Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Takk! tok ut internetten så funka det! men kommer det noen fix til dette?
Selvin Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Takk! tok ut internetten så funka det! men kommer det noen fix til dette? Forhåpentligvis
TommyGun77 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg hadde samme problem, logget av psn og så fungerte det.
olebreis Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Har nå fulgt rådet om og deaktivere internetten, Og Jaggu om det fungerte. Kan med sikre ord si at det redda dagen min. Men hvorvidt det vil fortsette og fungere vet jeg ikke. håper på det beste:) Hjertlig takk for tipset.
H.M.Kongen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Takk! tok ut internetten så funka det! men kommer det noen fix til dette? Noe annet ville forbauset meg..
langkaas Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Takk! tok ut internetten så funka det! men kommer det noen fix til dette? Noe annet ville forbauset meg.. Jeg deaktiverte internetten og det hjalp faktisk ikke med det første
H.M.Kongen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg mente at hvis de ikke kom med en fix så ville det forbauset meg..
Selvin Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg mente at hvis de ikke kom med en fix så ville det forbauset meg.. Det ville isåfall vært uproffesjonelt av Rockstar, og er det noe de ikke er, så er det det
langkaas Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg mente at hvis de ikke kom med en fix så ville det forbauset meg.. Sorry så litt feil jeg
Thespaniard Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Har spilt siden kl 1800 med PSN logget av og har ikke opplevd noen andre problemer etter dette
Haawy Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Jeg har det samme problemet. Etter å ha avslutta spillet for deretter og startet noen ganger så funker det. Har ikke prøvd å logge av PSN, men tester det ut i morgen. Edit: SMileyfeil Endret 3. mai 2008 av Haawy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå