Selvin Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Det finnes faktisk bugs som nesten er/er helt ufiksbare, bugs som kanskje krever endring av hele spillkoden. Vi får håpe det ikke finnes noen slike, store bugs i GTA IV Endret 2. mai 2008 av Selvin
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har opplevd en liten bug. Ved bompenge-stasjonen betalte jeg, og bommen gikk opp, dvs bare halve bommen gikk opp. Den andre havldelen hang igjen og svevde i lufta.
Mow Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Kjørte tilfeldigvis litt fort og kræsjet i autovernet, plutselig var jeg typ 100 meter over bakken i fritt fall med bilen.. Det var litt gøy:-)
Kennet_H Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Ver gang jeg skal ta taxi til den ene burger shoten så stopper taxien i en lyktestolpe laaaangt unna:P Da trykker du bare på X på PS3 (eller tilsvarende for Xbox) og skipper til destinasjonen. Jeg gjør det. Men taxien er liksom framme ved lyktestolpen der selv om det egentlig er langt i gjenn.
Jan Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Ringe 911. Paramedics. Ambulanse kommer ikke frem. Eller bare kjører forbi meg og fortsetter videre.
Selvin Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Ringe 911. Paramedics. Ambulanse kommer ikke frem. Eller bare kjører forbi meg og fortsetter videre. Du er ikke alene, har prøvd flere ganger, men det funker ikke. Meget rart egentlig
JesharushanN Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Kan hende de behandler kun de som er døde/skadet ??
Selvin Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Kan hende de behandler kun de som er døde/skadet ?? Det er det jeg har prøvd. Jeg har skadet en fyr, for så å ha ringt til ambulansen, alikevel så kommer de ikke og hjelepr han fyren som ligger der...
Bagh Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Dette med ambulansen er litt rart. De gir beskjed over telefon at man må stå stille ( "Don't move") og de gangene jeg har stått helt stille har det gått bra, mens de gangene jeg har beveget meg litt, bare ett skritt eller noe, så har de bare kjørt forbi. Så prøv å stå helt stille etter at du har ringt.
Selvin Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Det har jeg prøvd, men da tok de bare 1000$ fra meg. Det jeg liksom prøver på er å få de til å ta med seg en fyr jeg kanskje har gjort noe med i ambulansen, eventuelt prøve gjenoppliving. Har ikke fått det til sålangt...
ATI vs GeForce Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Når du kjører over en av de store bruene, kan bilene forran deg svinge inn i motsatt kjørefelt, ennå det er en bil der!!! Og jeg som kjører midt stripa i 200 liker ikke det noe særlig godt.
Eremal Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Benefiten til kjæresten Carmen, er relativt tilfeldig når den virker. Har kun virka når jeg har stått i ro litt etter jeg ringte henne, men totalt har den funka 2 av sikkert 20 ganger.. Little Jacob sine oppdrag er også vannvittig hiss, virker som bilene må stå i riktig vinkel på markeren, og mtp at du må gå ut av bilen for å avslutte, blir det en del ganger med inn og ut av bilen..
Gormers Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Først det som egentlig ikke er glitcher: Noen steder kan deler av en vei være "lappet" med plater som kanskje er noen centimeter høyere enn selve veien. Når jeg har kjørt på moped der i stor fart har det hendt at jeg har hoppa big time. Når du respawner i multiplayer er du udødelig i førsten, slik at du kan bli skutt av rakett og fly mange meter uten å bli skada. Garantert glitch: -Kjøre på fortauet i stor fart og ble plutselig kastet ut av vinduet siden jeg tydeligvis kjørte i noe usynlig. Men denne er vel nevnt før. -Jeg klatret opp på et svært bliskilt (et slikt som er over en vei) ved hjelp av stiger som var på hver side av den. Når jeg skulle ned så klarte Niko å ende opp inni skiltet nærme stigen. Jeg hang akkurat som man gjør når man skal opp et tak, men kunne ikke slippe eller klatre opp.
Tiidus Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Svær bug, hadde runnet mainstory og der klikka tydeligvis savefila mi. Får ikke kommet inn i spillet i det hele tatt, så kopierte savefila over på minnepenn (om det skulle komme en patch eller noe), slettet og startet en ny. Da gikk det knirkefritt. Jævlig irriterende.
SurfingElite Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Halve kroppen min var oppå en kant, resten av kroppen min gikk igjennom garasjen... bare en liten bug.
TheThird Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 - En gang jeg sloss med en kar inne på Burger Shot forsvant han, men han fortsatte å slå meg uten at auto aimen klarte å finne han. - Jeg krasjet mitt på motorveien i ingenting - Skulle kjøre gjennom ett gjerde, men stoppet brått forde sånna sement blokker ikke hadde spawnet.
Nauz Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har fullført 45% av spillet og kan kun huske en eneste bug, som var ganske grov. I et oppdrag skal man opp i toppen av en blokk på 20 etasjer for og ta livet av en fyr. På vei opp mot toppen blir det skyting. I det jeg skulle løpe fra et sted til et annet inne i en tappeoppgang, klarte jeg og løpe slik at jeg pluttselig havnet utenfor blokka. Falt 18 etasjer ned og omkom selvsagt momentant.
Janerikn Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 -Har sett biler som har kjørt uten noen bak rattet, creepy.
Xbox-PS2 Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Svømming: http://www.gametrailers.com/player/usermov...aylist=featured
sablabra Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 et par ting jeg har irritert meg over (som jeg kommer på i farta): - Når Niko snakker i telefonen når han kjører bil, så snurrer han ikke på rattet når man svinger. Ser veldig kunstig ut . - Jeg var inne på en bar og begynte å banke opp folk som satt rundt bordene. Ingen reagerte, selv ikke personene jeg banka. Derfor tok jeg fram hagla og blåste av dem hodet, men selv ikke personen rett ved siden av reagerte. Vanligvis så skal det vel bli litt oppstyr når en kar skyter av hodet på gjestene? + mange flere ting jeg kommer på senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå