agnard Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Vg har det morsomt med ordspill 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. april 2014 Rapporter Del Skrevet 15. april 2014 Veldig viktig å pressisere hvem det er snakk om under bildet 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 Han derre golfspillern som måtte "stikke av" pga en sverm med bier i Lumpur , huff.......holy bad puns , Batman. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 3. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Denne artikkelen må vel være en spøk?: Advarer mot ny Facebook-trend: - Utfordrer hverandre til å bade i hav man kan drukne i - Vann kan blokkere lufttilførselen. Også kommer gullkornene på rekke og rad: - De aller fleste bader jo i sjøen utenfor norskekysten. Dette området tilhører Atlanterhavet, og er ikke et hav man skal spøke med, forteller Høstvedt. Jada jeg badet i Atlanterhavet her om dagen på Huk i Oslo. Jeg var nok i livsfare... Det er jo tross alt Atlanterhavet... Den erfarne haveksperten peker på at Atlanterhavet består av vann — et stoff som kan være svært skadelig for mennesker. - Vann kan blokkere lufttilførselen for mennesker. I mange tilfeller dør mennesker hvis de er for lenge under vann. No shit sherlock. Han får støtte fra rusmiddelekspert ved SIRUS, Christina Halvorsen. Hun reagerer sterkt på straffen for å la være å bade: Nemlig innkjøp av store mengder alkohol til den som ga utfordringen.- Vi vet at alkohol fører til store samfunnsskader. Jeg frykter at dette kan være en enkel måte å få tak i alkohol på. WTF. hvor kom det fra liksom. Samfunnsskader av alkohol som følge av en lek med alkohol som "straff"??? Hvordan finner man på å dra en rusmiddelforsker inn i en artikkel om bading? EDIT: upps så nå at det kommer fra humorsiden 5080.no og bare er blitt trykket i dagbladet. Men den passer jo inn her likevel, Endret 3. mai 2014 av flesvik Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) http://www.nrk.no/kultur/varsler-oppsigelser-i-dagbladet-1.11734877 Varsler oppsigelser i Dagbladet KOM IKKE I HAVN: Det kan bli langt romsligere i Dagbladets lokaler i Havnelageret. I dag ble det klart at ledelsen ikke kommer i mål med nedbemanningen gjennom sluttpakker, og at det kan bli aktuelt med rene oppsigelser. Endret 22. mai 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Rullestolbruker om å reise kollektivt: – Jeg blir frustrert og lei meg Ødelagte lemmer på bussen, for lang avstand mellom T-banen og plattformen og trikker som man ikke kommer seg på. Det er kollektivhverdagen til en rullestolbruker i Oslo. Det tok en stund før jeg skjønte at ødelagte lemmer på bussen var noe som var der fra før, ikke noe rullestolbrukeren fikk av å ta buss. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Meide nesten ned tre barn i 120 km/tPolitiet i Midtre Hålogaland rystet av villmannskjøring. Les mer Barn burde ikke kjøre så fort. Og politiet burde ikke sitte på. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Meide nesten ned tre barn i 120 km/tPolitiet i Midtre Hålogaland rystet av villmannskjøring. Les mer Barn burde ikke kjøre så fort. Og politiet burde ikke sitte på. Må virkelig legge godviljen og dyskelsien til her for å tolke det som at det er barna som kjørte med politiet som satt på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Meide nesten ned tre barn i 120 km/tPolitiet i Midtre Hålogaland rystet av villmannskjøring. Les mer Barn burde ikke kjøre så fort. Og politiet burde ikke sitte på. Må virkelig legge godviljen og dyskelsien til her for å tolke det som at det er barna som kjørte med politiet som satt på. Jeg sitter og håper på at denne ikke var med vilje... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg sitter og håper på at denne ikke var med vilje... Ikke ofte jeg sitter å humrer over egne skrivefeil Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2014 Biler kan også bli syke. NRK har nyhetsmeldingen "vil ha tips om utbrent bil". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Batmobilen ble sikkert forkjølt i den episoden av Batman '66 med Mr Freeze (spilt av Sanders) hvor Freeze sprayet den med sitt "freeze ray" gevær , knegg knegg. Endret 18. juni 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Hadde det ikke vært bedre å forhindre voldtekter enn å bare forkorte akten? Endret 7. juli 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 "Irriterer seg grønn over elbiler". http://www.dn.no/nyheter/politikkSamfunn/2014/07/09/2156/Sommerkjappe/irriterer-seg-gronn-over-elbiler 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) DN slår til igjen med denne tvetydige underoverskriften i en artikkel om DNB-sjefen. Samler overskuddDet er en forholdsvis rolig tirsdag i kantinen til DNBs hovedkontor. Mens Bjerke og bankens tallknusere gjør siste finish på andrekvartalsresultatet, har andre tatt sommerferie. DNB-sjefen understreker selv viktigheten av å gjøre noe annet enn å jobbe.Ifølge Bjerke er en «god dose med overskudd» ikke minst helt nødvendig når han de kommende dagene skal møte presse og investorer, både her hjemme og utlandet. - Det blir nok fotballkamper i dagene som kommer. Jeg skal i alle fall ha med meg de to semifinalene i fortball-VM, sier Bjerke. http://www.dn.no/nyheter/naringsliv/2014/07/20/1016/Norges-ledere/derfor-har-ikke-dnbsjefen-eget-kontor Endret 20. juli 2014 av Zarac Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 (endret) NRKs journalist har gjort en god job med å hekle sammen denne morsomme overskriften. Endret 13. august 2014 av Tåkelur 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Tok meg noen sekunder før jeg skjønte at ordet "pris" også fungerte som et ordspill. Hver stein må snus når man leter etter ordspill. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 (endret) http://www.ba.no/nyheter/article7559384.ece Bakerieieren hever seg over kritikken. Og litt mer åpenbart ber de ansatte eieren om å ta seg en bolle, mens regionsekretær synes at det er spesielt at eieren meler sin egen kake. Endret 1. september 2014 av Zarac 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 "Grovt" streikebryteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå