Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mikrogekk:

Romskipet er kult det, og våpenet er særdeles kraftig, men det er utrolig lite ammo til det i spillet. Du får ammoen du finner med skipet også kan du finne ammo en til plass mener jeg på. Generelt sett greiere å skaffe en terrible shotgun eller lignende. Et våpen som dreper en Deathclaw på tre skudd er bra nok synes jeg :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Lincoln Repeater, men har ikke giddet å prøve den ennå. Er ikke både Xuanlong Assault Rifle og 10mm "Ultra" SMG kraftigere small guns?

Perken til energy weapons er Cyborg.

Skrevet

Hadde det litt artig med miner. La dem ut i gatene i Megaton om natten og ventet til dagtid kom. Var så bra å bare høre smellene og se karmaen synke nedover. :p

Fant også ut at barn i spillet er udødelige. Var en gutt som gikk mot minen min, og da fikk jeg litt vondt inni meg. Men han utløste ikke minen. Så for å bekrefte teorien så dro jeg frem shotgun og prøvde meg litt frem. Helt greit for min del. Barna trenger ikke og bli halshugd og lemlestet som resten av stakkarene.

Skrevet
Hadde det litt artig med miner. La dem ut i gatene i Megaton om natten og ventet til dagtid kom. Var så bra å bare høre smellene og se karmaen synke nedover. :p

Fant også ut at barn i spillet er udødelige. Var en gutt som gikk mot minen min, og da fikk jeg litt vondt inni meg. Men han utløste ikke minen. Så for å bekrefte teorien så dro jeg frem shotgun og prøvde meg litt frem. Helt greit for min del. Barna trenger ikke og bli halshugd og lemlestet som resten av stakkarene.

Regner med at de ryker i det hvis du smeller av en atombombe.

Skrevet
Har dere noen gode plasser og anbefale for sideoppdrag? Føler jeg begynner og nærme meg sluttet på hovedoppdragene.

Start i Megaton, mange sideoppdrag i montanys (eller hva han heter) sin kafe. Ellers er det bare å prate med folk, mange har sideoppdrag..

Skrevet
Mr. Crowley er goulen i hvit dress. Han pleier å befinne seg i baren som blir drevet av de to damene.

Han som har en livvakt?som jeg får hvis jeg dreper dama i butikken?

i så fall har han plutselig blitt borte :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...