Gå til innhold

flere som har problemer med Netcom idag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et fåtall av telefonene på jobben funker. (netcom) Kan virke som det kun er privat abb. som er ute av drift... ?

Jobbtelefonen min er nede. Trådløs Bedrift.

Skrevet

Tror de fleste "trenger" å ringe og sende melding nå... Fester planlegges jo i hvert hus rundtomkring.. Godt planlagt stunt fra netcom vil jeg si, mindre fyllebråk natt til 1. ...

Skrevet

fungerer bra å stå på stand å selge netcom/ucan2 abbenomenter når hele netverket er nede. Folk sier: ja netcom med det nettverket som går ned hele tiden!

menmen;(

Skrevet

Ser ut til å funke i Oslo, men ikke i Nordland bla. Og jeg som venter på melding fra dama om hun tar toget sørover til meg i morgen eller ikke. Skeptisk til om hun orker å stå opp kl 9 i morgen. :p

Skrevet

Hadde ikkje halve familien min hatt Tele2 så eg rynger gratis til dei skulle eg ha skifta til ein leverandør med Telenor. Netcom har mykje tull som dette her.

Skrevet
Ser ut til å funke i Oslo, men ikke i Nordland bla. Og jeg som venter på melding fra dama om hun tar toget sørover til meg i morgen eller ikke. Skeptisk til om hun orker å stå opp kl 9 i morgen. :p

Funker ikke i Oslo for meg. Er det mulig at det er individuelle forskjeller ute og går, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...