Storm67 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Det meste er klart, tror jeg. :-) Vurderer å bytte til ryggsekk siden det blir en del gåing. Syens vi burde vente en 10-15 min. for å samle troppene, men ikke noe særlig mer en det. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 De som kommer senere kan sende meg en PM inntil klokken 11:00 og jeg sender dem en sms Freetext har sine fordeler Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Da har vi en plan Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Mitt mellomnavn er "Sent ute", men jeg har nummeret til IceFox. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Alltid drittvær når vi møtes! Jaja... Så sant det ikke regner overlever vi vel. Jeg kommer ca. 20 min før, så stikker en liten tur innom JP på Byporten først. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Alltid drittvær når vi møtes! Jaja... Så sant det ikke regner overlever vi vel. Jeg kommer ca. 20 min før, så stikker en liten tur innom JP på Byporten først. Det er jo en ide. Jeg kommer vel også noe tidlig. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Spjuk bli værende hjemme btw. Lider av feber. Lenke til kommentar
johannesk Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg kommer idag forresten. Er venn av Ice Fox.. Skriver ikke så mye her, men leser masse Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 IceFox i ett ord, takk. Han har Pentax btw. Anew, du som hadde lyst til å tafse på noen andre merker. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har min kjære mor på besøk denne helga, så kommer nok ikke Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Da drar jeg. Snakkes snart! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Da ble det regn på dere stakkars foto-entusiaster. Jeg venter spent på at dere skal bli ferdige, da jeg venter på min gode venn Henzorz, som skal sette opp pc-en min i kveld! Hva gjør man på et slikt fototreff forresten? Tar man bare bilder? Hvis det er det man gjør, forventer jeg å se masse bilder! Endret 24. mai 2008 av Redneck Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Vi tok bilder, pratet og var sosiale. Fotomessig var det ikke det mest interessante for min del. Hovedsakelig for turen, jeg dro. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg syns det var bra i går, spesielt rundt Hausmania/Blå. Må si at jeg fikk utrolig lyst til å gjøre noe der med en (kvinelig ) modell. Fantastisk kult område... men ja, treffene er mest for turen. Sjelden man får anledning til å treffe folk som er halvparten så interesserte som en selv. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Må ærlig innrømme at jeg fikk særdeles dårlige resultater fra gårsdagen. Ikke min sjanger. Men potensiale Hausmania hadde som portrettbakgrunner var morsomt å se. Du har ikke en fin kone da, Anew? Bare tenk om jeg hadde hatt interesserte som dere inni butikken oftere. Det hadde vært artig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Hvis vi ser bort fra været, så synes jeg det var en storartet tur. Fikk sett mye, også deler fra Oslo som jeg ikke har vært i før. Noen brukbare bilder ble det forhåpentligvis (har akkurat lastet de inn). Får vel legge ut noen senere i dag. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg hadde det fint selvom jeg ikke var der så lenge, titta på D70en til Anew og tror jeg skal kjøpe den. Testa også vidvinkelen til Tom og det blir snart en slik også. Ble drittvær denne gangen også gitt ;_; Skulle dratt ut idag. Men men. Fikk vell minst ett greit bilde Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Du har ikke en fin kone da, Anew? Jeg har en fin-fin kone, men hun er nok ikke særlig interessert i å stille opp foran kamera. Jeg har forøvrig dristet meg på å legge ut et bilde fra turen i Bildekritikken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=957785 Flere kommer ila. kvelden, håper jeg. Endret 25. mai 2008 av Anew Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 bare meg som aner ironien i at lørdagene vi plukker ut er regn/stormfulle, mens søndagen er helt fin? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Nei, jeg også faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå