Gå til innhold

Fototreff i Oslo 24. mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble det regn på dere stakkars foto-entusiaster. :p Jeg venter spent på at dere skal bli ferdige, da jeg venter på min gode venn Henzorz, som skal sette opp pc-en min i kveld!

Hva gjør man på et slikt fototreff forresten? Tar man bare bilder? Hvis det er det man gjør, forventer jeg å se masse bilder! :)

Endret av Redneck
Lenke til kommentar

Jeg syns det var bra i går, spesielt rundt Hausmania/Blå. Må si at jeg fikk utrolig lyst til å gjøre noe der med en (kvinelig ;)) modell. Fantastisk kult område... men ja, treffene er mest for turen. Sjelden man får anledning til å treffe folk som er halvparten så interesserte som en selv.

Lenke til kommentar

Må ærlig innrømme at jeg fikk særdeles dårlige resultater fra gårsdagen. Ikke min sjanger. Men potensiale Hausmania hadde som portrettbakgrunner var morsomt å se. Du har ikke en fin kone da, Anew?

 

Bare tenk om jeg hadde hatt interesserte som dere inni butikken oftere. Det hadde vært artig. :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde det fint selvom jeg ikke var der så lenge, titta på D70en til Anew og tror jeg skal kjøpe den. Testa også vidvinkelen til Tom og det blir snart en slik også. Ble drittvær denne gangen også gitt ;_; Skulle dratt ut idag. Men men. Fikk vell minst ett greit bilde :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...