Gå til innhold

Fototreff i Oslo 24. mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg merker at det rykker i noen homofobiske nerver jeg ikke visste at jeg hadde ved tanken på en spraybrun Christian innsmurt med babyolje, poserende i bar overkropp... :roll:

 

Wipeout hadde jo noen venninder som etter sigende gjerne stilte opp, om vi hadde et opplegg. Kunne blitt bra om vi kunne finne en nedlagt fabrikk ell., og utstyrte oss med litt lys (en haug med SB-800 gjør fortsatt ikke susen, om lyset er direkte).

 

tsk tsk, ikke mobb :p Jeg bruker ikke noe av det du beskrev der oppe, jeg er naturell :p

 

Jeg er med. Nå kommer jeg mest sannsyneligvis med en d70 og ikke 400d^^

 

fy da, nå må du være tro mt deg selv :p

Lenke til kommentar

Skal ha d70 til IR fotografering sammen med en sigma 10-20mm og ett filter. Blir fortsatt 40d i somemrferien! Får bare teste oppsette ditt da tomsi :love: Sikkert bedre å teste ne 30d med 10-22mm enn en 400d med 10-22mm:P

Endret av Zettec
Lenke til kommentar
Skal ha d70 til IR fotografering sammen med en sigma 10-20mm og ett filter. Blir fortsatt 40d i somemrferien! Får bare teste oppsette ditt da tomsi :love: Sikkert bedre å teste ne 30d med 10-22mm enn en 400d med 10-22mm:P

D70 og IR høres tøft ut. Sigma 10-20mm er også moro.

 

Ta med en ekstra minnebrikke, så får du med test-bildene hjem. Jeg tar med 350D også, så kan jeg leke meg med 24mm-eren min imens.

 

Tom

Lenke til kommentar
40D innen to dager så jeg kommer på treffet med NYTT CAM BABY :D Gleder meg til vidvinkelen din nå Tomsi :p Men hva er bestemt av rute nå?

Så fremt 10-22mm overlever turen til Helsinki, skal du få låne den. Hvis jeg får klå litt på 40D da.

 

Når det gjelder rute, så er vel litt i luften enda. Det virker som det er en del interesse i slitne industribygg og sånt. Gjerne kombinert med portrett. Vi får diskutere litt uti neste uke, og komme opp med forslag til lokasjoner.

 

Er det ikke en del gamle bygg og grafittierte vegger borte ved Blå ?

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg er veldig positiv til å utforske Oslos beste østkant. :p Slitne bygninger altså. Men modeller burde vi ha litt mer klaring på da. Det er jo oss gutta som sagt, men vi trenger noe penere å se på. :) (ikke noe personlig Christian) :p

 

*mumle surt om at slikt får en når en prøver å være snill* :p

Nei, vettu hva, jeg er fornøyd med utseende mitt, så ditt tap :p hehe.

 

Jeg bor på østkanten :cry: Du får tafse på 40D ja, men da bør den overleve turen til helsinki :p

 

Jeg er mest sannsynelige med på turen uansett, så lenge vi ikke må gå så langt, jeg har ikke kondis :p

 

På tide å gjøre noe med det da :p Jeg starter med sykkeltur Rykkinn-Majorstua til helgen, bare å joine :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...