Gå til innhold

Leiter etter film som viser brutalitet.


Sewero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AvidGamer: Du vet The Devil's Rejects faktisk er House Of 1000 Corpses 2, Battle Royale II har kommet for lenge siden og Oldboy er andre del i Vengance-trilogien? (de to andre er Sympathy for Mr Vengance og Lady Vengance). :)

 

 

Det kommer mye ann på hva slags brutalitet du er på utkikk etter, men vil du ha syke filmer bør du se filmer med Cannibal i tittelen. Eksempler er Cannibal Holocaust, Mountain of the Cannibal God (med Ursula Andress) og Cannibal Ferox (også kjent som Make Them Die Slowly, og det sier jo litt...) De begynner litt tregt, men tro meg når jeg sier du ikke bør spise mens du ser dem. :p

Ellers har vi jo Ilsa-trilogien, men personlig synes jeg den ble altfor brutal. I korte trekk snakker vi om krigsfanger som blir torturert på det verste, blandet med en god del sex og nakene damer. Har bare sett de to første, så aner ikke hvordan den tredje er. Jeg har alle tre i en boks (fant den veldig billig og skulle gi den en sjanse), men det ble bare for teit for min del.

Ingen av disse er noe særlig voldelige, men brutale er de så det holder.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
AvidGamer: Du vet The Devil's Rejects faktisk er House Of 1000 Corpses 2, Battle Royale II har kommet for lenge siden og Oldboy er andre del i Vengance-trilogien? (de to andre er Sympathy for Mr Vengance og Lady Vengance). :)

 

Yepp, viste alt det. Er ikke helt film noob. ;)

Takk for infoen uansett.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Noen actionfilmer...

 

Hard Target

Out for Justice

Dead Presidents

Cliffhanger

Total Recall

Robocop

Rambo

Crank

Strange Days

Desperado

 

Har ikke sett alle disse filmene, men jeg må si meg uenig i at for eksempel Crank og Desperado viser brutalitet. Crank er hjernedød action. Inneholder kanskje litt vold, men tenker ikke på den som spesielt brutal. Jeg er litt usikker på hvilken form for brutalitet trådstarter er ute etter da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...