Gå til innhold

Noen som har bestilt GTA fra absoluttspill ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har bestilt det nye gta spillet fra absoluttspill, jeg har fått angrerett mailen, der står det også at varen har blitt sendt. Men jeg har ikke motatt noe sporingsnummer eller noe. Noen som har fått sporingsnummer ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Du får ikke sporingsnummer da spill generelt sendes som brevpost.

Skrevet (endret)

Tingene mine stopper alltid på stokke, de.. får håpe de har litt ekstra bemanning der nå/imorra.. :D

Endret av Laland
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

stemmer det sendes som A post/brev, så ingen sporing.

men du får det dagen etter det ble sendt.

jeg har også fått angrett mailen, men andre spill jeg har bestillt derfra har jeg alltid fått 2 mailer, èn angrerett og èn bekreftelse på at det er sendt. men ikke på GTA :hmm:

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

en brun papp ekse som er like stor som ett dvd cover...

Skrevet

Bare får å pirke: Absoluttspill pleier å sende spill i polstrete konvolutter. I alle fall til meg. :p

Forøvrig fikk ikke jeg heller den vanlige e-posten om at spillet var sendt, men fikk i stedet følgende på lørdag:

"Bekrefter at Grand Theft Auto IV sendes fra oss mandag 28.04.2008.

Ved normal levering skal spillet være framme på release.

Utsending på mandag er grunnet viktig skriv fra Take 2 om ikke å sende tidligere.

Alle butikker har fått streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut før den 28.04. Og de som taes for å sende før den tiden risikerer kraftig etterspill fra Take 2."

Skrevet (endret)

Litt OT men kan nevne at Gamezone.no fortsatt har 557stk(!) på lager når denne posten blir skrevet. Så hvis noen var uheldige å ikke fikk tak i det i butikken eller andre nettbutikker så har dere sjansen her :)

GTA IV

Endret av XtaZ
Skrevet

Jeg skulle aldri ha bestillt over nett...Sto at elkjøp sendte den i går. Men har jeg fått noe spill? NEI!!! Bli en av de første som får spillet sto det på mailen til microsoft. Jauda...

Skrevet (endret)

har postbilen vært påbesøk?

Ikke alltid at de greier og levere vis du bor på Nordkapp (langveisfra). Bosatt i Vesterålen... Student nu søraførr.

Litt OT men kan nevne at Gamezone.no fortsatt har 557stk(!) på lager når denne posten blir skrevet. Så hvis noen var uheldige å ikke fikk tak i det i butikken eller andre nettbutikker så har dere sjansen her :)

GTA IV

Frakta da? 100kr i frakt er totalt uaktuelt. Brevpost for 25kr? Tell me!

Endret av Deimos87
Skrevet
Jeg skulle aldri ha bestillt over nett...Sto at elkjøp sendte den i går. Men har jeg fått noe spill? NEI!!! Bli en av de første som får spillet sto det på mailen til microsoft. Jauda...

Samme her :cry:

Skrevet

Ingeting fra Gamezone.no heller. Svært skuffet, jeg hadde aldri bestilt derfra hadde jeg visst at jeg ikke skulle få det på releasedagen.

Får se det på den positive siden: Nå har jeg mer tid til å programmere før GTAIV tar over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...