Gå til innhold

Noen som har bestilt GTA fra absoluttspill ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skulle aldri ha bestillt over nett...Sto at elkjøp sendte den i går. Men har jeg fått noe spill? NEI!!! Bli en av de første som får spillet sto det på mailen til microsoft. Jauda...

Samme her :cry:

samma her og..

 

Hos meg står det:

Status: reservert

Estimert pakkningsdato 29.04.2008

 

Men hvis man går inn på GTA IV for XBOX 360 nå så står det at de ikke har flere på lager. Men jeg synes de kan få ræva i gir og sende spilla av gårde fortere en svint. For slik det ser ut nå vil jeg ikke få det i posten før fredag ettersom tordag er fridag. Og er de tregere nå så kan det godt gå over helgen :cry:

Lenke til kommentar
har postbilen vært påbesøk?

Ikke alltid at de greier og levere vis du bor på Nordkapp (langveisfra). Bosatt i Vesterålen... Student nu søraførr.

 

Litt OT men kan nevne at Gamezone.no fortsatt har 557stk(!) på lager når denne posten blir skrevet. Så hvis noen var uheldige å ikke fikk tak i det i butikken eller andre nettbutikker så har dere sjansen her :)

 

GTA IV

 

Frakta da? 100kr i frakt er totalt uaktuelt. Brevpost for 25kr? Tell me!

 

 

Frakt er brevpost til 29kr tror jeg ja ;) Er ikke dyr frakt der i alle fall. har handla der mange ganger. Fortsatt 484 på lager :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Jeg ringte Elkjøp i dag etter at de ennå ikke hadde sendt avgårde spillet mitt. Da sjekka han opp med leverandøren i Sverige hvor han ringte meg tilbake. Han lovte meg at det skulle bli sendt i løpet av dagen. Nå har statusen på spillet endret seg til sendt på Mine ordre på elkjop.no. Jeg får håpe det kommer før helga... men ettersom det kommer fra Sverige så jeg har ikke store forhåpninger :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...