Gå til innhold

Få Japanphoto til Tromsø!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JPstoney holder hva han lover...

 

(Husk at du lovte meg D3, D300, Nikkor 600mm f/4 VR, Nikkor 85mm f/1,4, Nikkor 70-200mm f/2.8 VR, Nikkor 14-24mm f/4 og Nikkor 105mm f/2.8 VR nå Stephan! Så lenge jeg ikke snakket noe negativt om JP.)

Det får du sikkert ..

 

 

 

.. i stedet for lønn det første året med jobbing i butikken i Tromsø. ;)

 

 

Forøvrig: Tromsø fotoklubb har klubbmøte på torsdag. Jeg skal sjekke stemningen for JP i Tromsø der.

Lenke til kommentar
JPstoney holder hva han lover...

 

(Husk at du lovte meg D3, D300, Nikkor 600mm f/4 VR, Nikkor 85mm f/1,4, Nikkor 70-200mm f/2.8 VR, Nikkor 14-24mm f/4 og Nikkor 105mm f/2.8 VR nå Stephan! Så lenge jeg ikke snakket noe negativt om JP.)

Det får du sikkert ..

 

.. i stedet for lønn det første året med jobbing i butikken i Tromsø. ;)

 

- Sendt inn søknad for meg?

- Du stiller med gratis hybel og pc-utstyr?

- Utstyret vil likevel være verd mer enn en årslønn en som jobber 2-3 timer per dag, + 8 timer lørdag, kan tjene inn. Skal jo gå skole...

Lenke til kommentar
Hvis Japanphoto virkelig lar en underskriftskampanje på et tilfeldig nettforum påvirke deres besluttning om å starte opp i tromsø så skjønner jeg hvorfor de gikk dunken første gangen.. :wee:

Vi har ikke hatt underskriftskampanje siste gang, det er hele forskjellen :-)

Lenke til kommentar

Det er jo klart det at det er endra seg en del fra tiden da Jp Photo var i Tromsø. Da var det mange om beinet. Nå er det et helt annet marked å ta av. Så skulle tro det burde la seg gjøre for JP og få til noe som går rundt i alle fall.

 

Nå har det jo blitt sakt at det er planlagt åpning av butikk i Tromsø på sikt, men at denne kampanjen kan få forgang er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Dessuten vil jeg tro at det er mange potensielle kunder i Tromsø og omegn som ikke henger på forumet her, og derfor ikke får skrevet seg på listen.
Definitivt. Som jeg skrev da det ble tatt opp først - send opp en representant med noen kameraer i sekken og litt tilbehør, og still dere i Storgata en lørdag. Dere kommer til å få de underskriftene før dere har solgt kameraene ;-)
Lenke til kommentar

Jeg var på klubbmøte i Tromsø fotoklubb tidligere i kveld. Der var det god stemning for å få JP til Tromsø. Jeg hørte faktisk ikke én negativ eller lunken mottagelse av det ryktet. "Alle" spurte, når og hvor osv.

 

Klubben har forresten økt fra 60 til 180 medlemmer på under et år. Hovedårsaken er nok at klubben fikk hjemmeside så sent som i oktober/november i fjor høst. Den har vist dratt inn veldig mange medlemmer.

Lenke til kommentar
Jeg var på klubbmøte i Tromsø fotoklubb tidligere i kveld. Der var det god stemning for å få JP til Tromsø. Jeg hørte faktisk ikke én negativ eller lunken mottagelse av det ryktet. "Alle" spurte, når og hvor osv.

 

Klubben har forresten økt fra 60 til 180 medlemmer på under et år. Hovedårsaken er nok at klubben fikk hjemmeside så sent som i oktober/november i fjor høst. Den har vist dratt inn veldig mange medlemmer.

 

Fikk du ikke sanket inn de siste 54 stemmene der da? ;)

Lenke til kommentar
Jeg var på klubbmøte i Tromsø fotoklubb tidligere i kveld. Der var det god stemning for å få JP til Tromsø. Jeg hørte faktisk ikke én negativ eller lunken mottagelse av det ryktet. "Alle" spurte, når og hvor osv.

 

Klubben har forresten økt fra 60 til 180 medlemmer på under et år. Hovedårsaken er nok at klubben fikk hjemmeside så sent som i oktober/november i fjor høst. Den har vist dratt inn veldig mange medlemmer.

 

Fikk du ikke sanket inn de siste 54 stemmene der da? ;)

From our point of view, the last 54 could be come as late as September...very stressfull otherwise :-)

 

Nå kan vi sier "1m2 per underskrift", så butikken blir nå 47m2. Ikke akkurat flagship store, men nok for 5 kameraskap, 5 fremkallingskiosker og to mennsker bak desk. Så for tilbehør, sjokkselger og større kamera/objektivutstilling trenger vi noen m2 i tilleg :-)

Det er fortsatt utrolig motiverende at leser denne tråd, tusen takk i navn av alle kollega.

 

Stephan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...