Gå til innhold

Få Japanphoto til Tromsø!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

btw, drar helt sikker med et par kompiser også. borgsol1, hvor er du? og en til som ikke er med i forumet, men for øyeblikket er i HK og handler. (og hvorfor det?) ;) Han betalte 8600 noe for 40D og 17-55 (til sammen) der nede. fytti. JP, kom igjen a. vil kjenne på tingene, :D

Lenke til kommentar
Jeg tror vi må bestille møbler ganske snart?
Gjør det ;-)

 

Vet ikke hvem som er gode meglere innen butikklokaler, kommer jo også an på om dere ønsker frittstående butikklokaler eller senterlokaler. Men jeg vet at det er nokså fine lokaler som er ledige i Strandgt, jeg tror de ville passe godt til en JP-butikk. Pellerin leier ut der, det er et hett tips... Jeg vet ikke hvor store lokaler dere trenger, jeg?

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar
Jeg tror vi må bestille møbler ganske snart?
Gjør det ;-)

 

Vet ikke hvem som er gode meglere innen butikklokaler, kommer jo også an på om dere ønsker frittstående butikklokaler eller senterlokaler. Men jeg vet at det er nokså fine lokaler som er ledige i Strandgt, jeg tror de ville passe godt til en JP-butikk. Pellerin leier ut der, det er et hett tips... Jeg vet ikke hvor store lokaler dere trenger, jeg?

70-100m2

Gjerne frittstående, så slipper vi den lange åpningstider og %-baserte husleie..

Som dette lykkes, har du vel en øl tilgode :-)

Lenke til kommentar
Gjerne frittstående, så slipper vi den lange åpningstider og %-baserte husleie..
Jeg tror lokaler i Strandgaten 9 burde passe dere, usikker på om dere kan få leie deler av lokalene eller om dere må ta alt. Er 70-100m2 inkl. lager og produksjonslokale/kontor/bakrom?

 

Her er "prospektet" der:

http://www.pellerin.no/ledige_arealer/cms/...ent_artikkel/38

 

Jeg aner ingenting om priser, så det får dere forhøre dere om i så fall.

 

Edit: Strandgaten 5-7 er også ledig, men de er nok en del større.

 

Edit2: Storgt 33 er også fine lokaler, svært godt egnet til slik formål. Hvordan er det med tanke på prisnivå (470k/år)?

http://www.finn.no/finn/b2b/commercialprop...pos=2&tot=4

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg ville siktet mot et sted mellom Nerstranda og domkirka. Eplehuset fant jo et glimrende lokale der tidligere i vinter.
Ja. Lokalene til Krogsveen (Storgt. 33) er nok de beste på mange måter. Ellers er det veldig greit med parkering etc. utenfor Strandgt 5-9, i tillegg til at du har senterparkeringen til Nerstranda veldig nært.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...