Gå til innhold

Få Japanphoto til Tromsø!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg nok ikke blir det man kan kalle stamkunde (mildt sagt) i en JP sjappe i Tromsø, har jeg tro på at der må være marked for en liten fileal der oppe. Nå er det vel ikke noen stor sak for folk oppe i nord å kjøre en 20-30 mil for lørdagshandelen - så nedslagsområdet bør være bra stort.

 

JP har fått alle mine dSLR-kroner lagt igjen i Norge (10d+30d), så et slag for utvideles av kjeden fra ragamuffin (S&Fj) her (så lenge det betyr fortsatt nice price i nettbutikken deres ;) )

Lenke til kommentar

What a day,

 

just some hours ago, we have finally finally found and subscribed to our new shop in Haugesund and now I start up the PC and read all these smashing comments. This is really amazing support and extremely motivating for us, tusend hjertelik takk!

 

Stephan from Stavanger

Lenke til kommentar
JPstoney: Trenger dere noen til å jobbe i butikken deres hvis den kommer opp i Tromsø? :)

Hei Madusius,

vi trenger ikke bare "noen", men en komplett team! Intil nå, så har vi bare en friwillig fra Trondheim som vil gjerne jobbe "up there".

 

So vi trenger butikksjef, assisterende butikksjef, en på fulltid og noen deltid/extrahjelper. Men kanske som vi må bestille møbler først? :-)

Lenke til kommentar
JPstoney: Trenger dere noen til å jobbe i butikken deres hvis den kommer opp i Tromsø? :)

Hei Madusius,

vi trenger ikke bare "noen", men en komplett team! Intil nå, så har vi bare en friwillig fra Trondheim som vil gjerne jobbe "up there".

 

So vi trenger butikksjef, assisterende butikksjef, en på fulltid og noen deltid/extrahjelper. Men kanske som vi må bestille møbler først? :-)

 

Hehe, ja, kan være en god idé det ja :) Hadde vært interessant å jobbe i en fotobutikk. Holder på med ingeniørstudier nå, så hadde vært genialt med en deltidsjobb i en fotobutikk. Men som du sier ja, møbler først :p

Lenke til kommentar
What a day,

 

just some hours ago, we have finally finally found and subscribed to our new shop in Haugesund and now I start up the PC and read all these smashing comments. This is really amazing support and extremely motivating for us, tusend hjertelik takk!

Ingen årsak ;-) Jeg tror både dere og butikken jeg jobber i vil ha godt av at dere starter opp i Tromsø, konkurranse er sunt. Nå har ikke jeg jobbet samtidig med at det var så mange andre fotobutikker i byen, men jeg har ikke følelsen av at det er andre fotobutikker som er den store trusselen, det er den økte Internet-handelen...
Lenke til kommentar

99 Mr. Olsen!

 

Nei, faen var ikke kommet lengre enn til 41 nei. Huff... Tror dere må en tur ut på gata å sanke stemmer jeg, evt innom HW å reklamere.

 

(Jeg teller ikke som en stemme, har bare en sykelig trang til å være en smule OT (On Topic, eh, nei, Off Topic ja) og påpeke at ting går litt for tregt, og at man med denne farten vil se JP konkurs før det kommer til Tromsø )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...