rvenes Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 ... i tyskland vel og merke... Yakida... Er det vanlig at dei stiller opp nye spel alt 1 veke på forhånd i butikken?
Blåbær Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Sannsynligvis tommebokser som skal friste kundene.
-sparks- Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Opplegget med å holde tilbake spill i ukevis for å få en koordinert utgivningsdato er latterlig. Er det rart det blir piratkopiering?
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Ja, det er rart det blir kopiering, om folk liker spillet så godt, så burde de betale for det, om ikke annet vil Rockstar garrantert slutte med å produsere flere spill, da de ikke tjener inn igjen kostnadene og all tiden de har brukt.
Skogslik Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 vell dem som laster ned er jo tragiske og fattige. vi er fullt klar over det, dem trenger jo ikkje og laste ned for og vise oss at dem er det.
rvenes Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 Godt mulig det der var tomme preorder bokser, så kundene får med seg heim faktisk, uten dvd inni seff.
tom_bjk(politistudent) Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Rockstar er litt luremus med andre ord. "Se hva vi har her,du kan ta å se på men du får ikke". Dårlig gjort.
Laland Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Hadde jeg vært i tyskland nå, så hadde jeg kjibba en av de boksene, slengt fra meg det antall kroner de skulle ha og slengt meg i en ventende bil.
Rabbid Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Hadde jeg vært i tyskland nå, så hadde jeg kjibba en av de boksene, slengt fra meg det antall kroner de skulle ha og slengt meg i en ventende bil.og oppdaget at den var tom ^^
MrLee Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 (endret) Rockstar er litt luremus med andre ord. "Se hva vi har her,du kan ta å se på men du får ikke". Dårlig gjort. Det er evt. ikke rockstar som er problemet her. Enten så er det preorder bokser... en helt vanlig praksis, eller så er det den tyske butikken som har bomba helt og lagt det ut for tidlig (ikke ett ukjent fenomen blandt uvitende butikkansatte). edit: Forøvrig så skaper det sannsynligvis mer piratkopiering om de lanserer spillet i USA ett par mnd. (helsikke heller, tilogmed ett par dager) før resten av verden... Endret 24. april 2008 av MrLee
Allt í lagi Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Nåja, ikke rart det blir piratkopiering nå. Dette er mobbing!
Laland Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Hadde jeg vært i tyskland nå, så hadde jeg kjibba en av de boksene, slengt fra meg det antall kroner de skulle ha og slengt meg i en ventende bil.og oppdaget at den var tom ^^ Har nå ett pent cover å se på, though..
Allt í lagi Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Hadde jeg vært i tyskland nå, så hadde jeg kjibba en av de boksene, slengt fra meg det antall kroner de skulle ha og slengt meg i en ventende bil.og oppdaget at den var tom ^^ Har nå ett pent cover å se på, though.. Brainy
stonhans Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Er det noen her som allerede har kjøpt spillet? Jeg kjøper mitt i morgen, eller på lørdag.
cozmos Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Hva mener du? Det slippes jo ikke før på tirsdag. Er nok mange av oss her som har forhåndsbestilt hvis det var det du hadde i tankene.
stonhans Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Hva mener du? Det slippes jo ikke før på tirsdag. Er nok mange av oss her som har forhåndsbestilt hvis det var det du hadde i tankene. Jeg mener å ha sett et par poster her på forumet, hvor folk har skrytt på seg at de allerede har kjøpt 360 versjonen og ps3 versjonen. Det var pga. dette at jeg skrev den forrige posten min. Når jeg kjøper spillet, så ville det vært moro å spilt mot/med norske folk.
Laland Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 (endret) Hadde jeg vært i tyskland nå, så hadde jeg kjibba en av de boksene, slengt fra meg det antall kroner de skulle ha og slengt meg i en ventende bil.og oppdaget at den var tom ^^ Har nå ett pent cover å se på, though.. Brainy Er det virkelig ikke lov å bli entusiastisk over noe lenger..? Endret 24. april 2008 av Laland
Armageddon Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Når jeg kjøper spillet, så ville det vært moro å spilt mot/med norske folk. Spiller du online før releasedatoen, eller hvertfall flere dager før, er det stor sjangs for at du blir banned. Rockstar tolker det feil og trur du har lastet ned spillet.
Bebeluv Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Når dette kan bli GOTY spill så har dem det Neida, syns det var litt rart at covere har alarm, så det må nok være spillet. Får dra å sjekke om Spaceworld, EB og Lefdal i dag. Kanskje jeg finner meg et eksemplar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå