Gå til innhold

POLL - Age of Conan - Abonnements avgift - Signer du opp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det vil være verd pengene vil bare tiden vise. Jeg kommer i alle fall til å prøve det ut en måned eller to, for evt. å gå helt over to AoC eller fortsette med WoW til WAR kommer ut.

 

På generellt basis: Abbo baserte MMORPG spill burde vel være såpass etablerte nå at det ikke er så mange som stusser ved å måtte betale en liten sum penger hver mnd. for å få fortsette å spille, så akkurat den problemstillingen tror jeg vi er forbi.

Lenke til kommentar

Vel det er med ca 30 dagers spilletid når vi får spillet, om det er bra så selvf kommer jeg til å abonnere på det.

 

Har så langt brukt 5419,- på World of Warcraft..det er ink abonnemang i ca 3år,collectors edition av wow og bc tillegspakken. Det er mye morro for penga vil nå jeg si.

Lenke til kommentar

Er godt vant med månedlig kostand for MMO'er nå, så det er det minste problemet. Hvor lenge jeg blir i Hyboria vil jo tiden vise, men det skulle vel være nok innhold til å holde meg interessert ganske lenge. Holdt på i 3 år med WoW.

 

Finnes omtrent ingen alternativer på markedet nå heller, så... har prøvd så og si det meste, lite som virkelig fenger innen MMO sjangeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...