Gå til innhold

Blib, TWFA og Snowdog_ trekker seg som brukermoderatorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Trist,ja men takk til dere alle! Hvem som nå skal svinge retorisk pisk i sammfunnsdelen lurer jeg på? Kanskje like godt å skjerme den delen og la bikkjene rive halsen over på hverandre!?

 

Får gjøre mitt beste for å holde favorittråden i livet da: "Dine favoritter på min ipod". Sannelig et funn av en tråd! :new_woot:

 

Kommer likevel til å være mitt sedvanlige plagsomme gestalt når jeg er i byen mellom de syv søstrene. :p

Lenke til kommentar

Mitt stor mål er fortsatt å kunne debattere politikk o.l. like elegant og "rent" som TWFA. I tillegg har han alltid fremstått som en dyktig moderator, også med evnen til å pense debatter inn på riktig spor med et godt brukerinnlegg, og ikke bare vive med pekefingeren. Jeg håper i det minste han fortsetter som vanlig bruker, så vi fortsatt kan lese lange, velbegrunnede innlegg med som avsluttes med alles kjære

 

"Geir :)"

Lenke til kommentar

Tre gode gamle travere på en gang! Det er alltid synd når pilarer slik som disse trekker seg tilbake, men det er jo flere flotte kandiater rundt om kring her på forumet som jeg har god tro på at vil kunne utfylle dette nye tomrommet. De er uansett solide brukere alle tre uansett hvilken status de har under brukernavnet, og jeg tror og håper de vil fortsette å berike forumet videre til tross for at de har trukket seg tilbake fra sine moderatorstilllinger.

Lenke til kommentar
Dette er kanskje "none of my business", men er det en spesiell grunn til at nevnte moderatorer trekker seg? :hmm:
SnowDOG_ (...)Han er gått over til ikke å være så aktiv på forumet lenger og har valgt å trekke seg slik at det eventuelt kan gi plass til nye krefter i fremtiden. (...)

 

Blib (...) men har funnet ut noe så skremmende som at han skal bruke mer tid på fritid og mindre tid på forumet. (...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...