Armageddon Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Også på grunn av at "spillet er for voldelig", for noe hjernedødt pjatt! Enig. Hvor meningsløst er det ikke å stå frem som den "moralske" elkjeden i Norge, mens de andre håver inn. Expert burde vel strengt tatt fjernet alt som har med vold å gjøre fra hyllene, som Saints Row, Call of Duty og serier som Sopranos. At en butikk velger å ikke selge et ypperlig stykke kultur som GTA-serien, er idiotisk. Their loss..
Tåkefyrste Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Noen som har vært på lefdal i trondheim? Står at de har det på lager ifølge nettsidene deres. Sannsynsligvis venter de med å sette det opp i hyllene til i morgen, men er jo lov og håpe? Kan lett vente noen dager til, men skulle det gå an å oppdrive spillet uten noe ekstra stress i løpet av kvelden/morgendagen, så kommer jeg nok til å kjøpe. og evt. selge collectors edition (som snart er på vei i posten) for en liten slump på QXL Endret 28. april 2008 av apollox
Dec Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Noen som har vært på lefdal i trondheim? Står at de har det på lager ifølge nettsidene deres. Sannsynsligvis venter de med å sette det opp i hyllene til i morgen, men er jo lov og håpe? Kan lett vente noen dager til, men skulle det gå an å oppdrive spillet uten noe ekstra stress i løpet av kvelden/morgendagen, så kommer jeg nok til å kjøpe. og evt. selge collectors edition (som snart er på vei i posten) for en liten slump på QXL Interessant! Noen som orker å dra til Lefdal å sjekke muligheten...? Åpent til 21 ikveld. Vurderer å prøve selv.
kimman Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Jepp Lefdal på lade har spillet på lager.. Løp og kjøp!
krillee Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hvor mye skulle ikke jeg ønske jeg bodde i trondheim nå? Jeg vet det bare er en dag til alle butikker har det, men du verden hvor sagte tiden går når man venter på noe så stort som det her!
Dec Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Hvor mye skulle ikke jeg ønske jeg bodde i trondheim nå? Jeg vet det bare er en dag til alle butikker har det, men du verden hvor sagte tiden går når man venter på noe så stort som det her! Ikke på grunn av ett visst fotballag iallefalll.... Noen vits i å prøve seg på Lefdal tro? Noen som kjenner til om de er slepphendte der?
Grievdus Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 I morra er den store dagen Klarer nesten ikke å vente
krillee Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hvor mye skulle ikke jeg ønske jeg bodde i trondheim nå? Jeg vet det bare er en dag til alle butikker har det, men du verden hvor sagte tiden går når man venter på noe så stort som det her! Ikke på grunn av ett visst fotballag iallefalll.... Noen vits i å prøve seg på Lefdal tro? Noen som kjenner til om de er slepphendte der? Hvis du tenker på Rosenborg: U wish Bodø Glimt for life! Noen evt. fotballinteresserte som kommer til å klare å la være spilkontrolleren i 90 minutter i morgen når Manchester spiller? er usikker jeg
sir-alex Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Blir nok spilling fra morgenen til manu kampen starter, og fortsetter når kampen er over.
Tåkefyrste Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Var en tur bortpå lefdal på lade, og der var de i full sving med å klaregjøre seg for release i morgen, digre plakater og storskjerm med gta trailers som gikk på repeat De har det på lager, og du kan betale for det, men du får ikke henta det før i morgen. Kjøpte det jeg, 379kr, absolutt godkjent pris. Da blir det en tur på lefdal og rema etter jobb i morgen, for deretter å sitte hele kvelden med gta4, saltstenger og pepsi max Endret 28. april 2008 av apollox
Dec Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Var en tur bortpå lefdal på lade, og der var de i full sving med å klaregjøre seg for release i morgen, digre plakater og storskjerm med gta trailers som gikk på repeat De har det på lager, og du kan betale for det, men du får ikke henta det før i morgen. Kjøpte det jeg, 379kr, absolutt godkjent pris. Da blir det en tur på lefdal og rema etter jobb i morgen, for deretter å sitte hele kvelden med gta4, saltstenger og pepsi max Takk for at du sjekka ut og rapporterte! Slapp en bomtur...
NuckChorris Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Blir nok spilling fra morgenen til manu kampen starter, og fortsetter når kampen er over. United..*spytt spytt*. Heldigvis spiller ikke Liverpool før på onsdag Men må si jeg gleder meg ekstremt nå. Blir en lang lang dag på jobben i morgen før jeg endelig kan stikke hjem og finne godbiten i postkassa.
Wiciwato Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Jeg bestilte på zailor.no idag. Har dere noen aning om når jeg kan få den?
iCar Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Heldig griser alle som for den imorra, Lefdal spoila jo dagen imorra ved å sende ut først en email om at de har sendt ut Limited Edition for så å like etter sende en mail om 1 dags utsettelse sånn at den først blir sendt imorra grrrr... Men men for konsentrere meg om Man Utd kampen heller imorra nå
-Martinho- Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 ... og håpe på at Barcelona knuser dem på hjemmebane!
iCar Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 ... og håpe på at Barcelona knuser dem på hjemmebane! Satser på å ha den til onsdag, men med Man U seier imorra så vil det gå painfull, og onsdagen kan jeg spille dagen lang helt upåvirket av at Liverpool blir most av Chelski:P
Bruker-104685 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Blir nok spilling fra morgenen til manu kampen starter, og fortsetter når kampen er over. United..*spytt spytt*. Heldigvis spiller ikke Liverpool før på onsdag Men må si jeg gleder meg ekstremt nå. Blir en lang lang dag på jobben i morgen før jeg endelig kan stikke hjem og finne godbiten i postkassa. Skal det nok komme enda ett selvmål fra Riise da haha Den selvmålet tok faen kaka Har enda ikke fått mail fra verken absoluttspill.no eller gamezone om spillet er sendt Jeg blir mektig irritert viss jeg ikke får spillet imorgen
Merlin Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Blir nok spilling fra morgenen til manu kampen starter, og fortsetter når kampen er over. United..*spytt spytt*. Heldigvis spiller ikke Liverpool før på onsdag Men må si jeg gleder meg ekstremt nå. Blir en lang lang dag på jobben i morgen før jeg endelig kan stikke hjem og finne godbiten i postkassa. Skal det nok komme enda ett selvmål fra Riise da haha Den selvmålet tok faen kaka Har enda ikke fått mail fra verken absoluttspill.no eller gamezone om spillet er sendt Jeg blir mektig irritert viss jeg ikke får spillet imorgen Da sliter du nok litt. AS sender ALLTID mail om at de har sendt spillet. Får håpe du har bedre lykke hos Ganezone da
Pebble Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Bare 10 timer igjen! Wiiu! Har ikke gledet meg så mye til ett spill på lenge nå! Blir bra! Tidlig opp imorgen, for å stikke ned til elkjøp, for så å grisekjøre hjem, åpne en cocca, for så å bli sittende! Sagt det før, og jeg sier det igjen.. Livet er morsommere for den som gamer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå