Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

OK med prostitusjon?


Gjest Guest_Peter_*

Anbefalte innlegg

Prostituerte er ikke løsningen. Men hvis du skal gjøre det, så har jeg ett tips:

 

Ta først på en kondom. Deretter smører du den inn med tigerbalsam. Og deretter tar på enda en komdom.

 

Og da hvis det første kondomet sprekker, så vil du få vondt av tigerbalsamen. Da er det på tide å stoppe. = )

 

Dette er nødvendig for å forsikre seg mot kjønnssykdommer som er så utbredt over hele verden nå til dags.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man setter det på spissen er det et relativt enkelt regnestykke.

 

Problem:

 

Det er et eller annet merkelig med meg som gjør at jeg ikke er i stand til å fikse dette på normal måte.

Jeg er ikke spesielt sosial

Jeg er totalt sosial inkompetent

Jeg er alene.

Jeg er ikke en vanlig fyr

Jeg gir ikke opp, men kanskje jeg trenger dette for å komme videre?

dagliglivet mitt er for fattig rent sosialt sett

Du møter ikke meg på byen. Jeg er ikke der ute

Jeg er nå annerledes

Jeg kunne også ha hatt en vanlig liv

jeg har falt utenfor den sosiale hverdagen til andre mennesker

Jeg er den stusselige og firkantede

 

 

Løsning:

Jeg vil gjøre noe aktivt nå!
Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Jeg synes at det er greit. Skal ikke se bort i fra at jeg kan komme tl å gjøre det når jeg er voksen. Ser ikke helt problemet i at du betaler for å ha sex med en kvinne.

 

Ja, noen må gjøre det fordi de har det jævlig, blir tvingt, osv. Men blir det noe bedre for dem hvis jeg av den grunn IKKE skal gi dem penger for å ha sex med deg ?

Lenke til kommentar

Til trådstarter; Om du har noen illusjon om at sex er noe helt spesielt som bare må oppleves før du føler du virkelig kan komme deg videre med livet ditt, reis til Nederland og ha det hyggelig. Det er godt mulig du trenger en slik opplevelse for å begynne å angripe det som antageligvis er det virkelige problemet. Misforstå meg rett; sex kan være noe virkelig fantastisk med den rette partneren, men det kan også være lite givende og kjedelig. Jeg hadde en illusjon om at sex var "alt", så på jomfrudommen som en skam som jeg måtte bli kvitt. I ettertid, noen erfaringer rikere, kan jeg med hånden på hjertet si at sex er overvurdert, mens kjærlighet ikke er det. Nå høres jeg ut som en håpløs romantiker, men selve akten betyr svært lite i forhold til hva relasjoner til andre mennesker gjør. Sex er tross alt bare sex, de varige relasjonene er det dine gode minner vil komme fra. Ønsker du forandringer i livet ditt så må du ta tak selv; oppsøk en psykolog, dra på ett PUA seminar, les noen selvhjelpbøker, google etter løsninger, les bibelen eller snakk med venner/familie. Hva av dette som passer for deg får du finne ut selv, lykke til :)

Lenke til kommentar
*snip*

 

Hva eksakt var det du gjorde for å komme ut av dritten Raven_Hart? Hva var det aller første du gjorde? Hva het guiden du leste?

 

Får vel somle meg til å svare på denne... :p

 

Jeg begynte å gå ut mer for det første. Dernest begynte jeg å spørre meg selv hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde og begynte å grave etter den egentlige årsaken istedenfor unnskyldningene hjernen min serverte meg.

 

Jeg fant raskt ut at jeg ikke var "spesiell" i det hele tatt, og at grunnen til at jeg ikke kom videre var at jeg konstant spente bein for meg selv. Når jeg så hadde oppdaget litt om hvorfor og hvordan så var det å sparke seg selv i ræva, trosse frykten og ta skrittet utenfor komfortsonen min.

Det kan føles som man skal dø første gangen, men hvis du bare kjører på så vil de samme mekanismene som motarbeidet deg nå forsøke å finne bevis for den nye virkeligheten din.

 

For deg tror jeg at jeg vil anbefale RSD Foundations og How to be an alpha male av John Alexander, samt evt Awaken the giant within av Anthony Robbins.

Dog, praksis er 10 ganger mer viktig enn teori, så du får i hjemmelekse å gå ut og si "hei" til ti vilt fremmede mennesker hver dag i ei uke.

Trenger du en grunn så ta av deg armbåndsuret og spør hva klokka er, eller spør etter veien til nærmeste kafe/gardinbutikk/Expert/datasjappe/whatever, men få ræva ut av stolen og gå ut blant folk!

Teori er en fin bil, men i dette gamet trenger du praksis, praksis, praksis, praksis, praksis og praksis. I den rekkefølgen. Så, ut med seg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Peter_*

Til Ravenhart: Jeg er ikke en sosialfobiker, eller noe slikt. Jeg fikser å hilse på folk, vet ikke om jeg egentlig gidder å hilse på totalt fremmede, men jeg skjønner hva du mener: eksponering, kom deg ut. Takk for boktipsene, kanskje jeg kjøper de. Jeg tror jeg skjønner hva du mener: Finne en ny virkelighet, for så å prøve den ut. Det eneste problemet er at jeg ikke har det minste stedet å prøve ut denne nye virkeligheten, men jeg leter, dog på min måte.

 

TIl Pjokk: Jeg har faktisk tenkt lenge og grundig på dette siden jeg startet denne lange tråden. Merkelig nok er jeg også en romantiker, men en totalt håpløs/patetisk en som sådan, og opplevde for litt tid siden en liten desperasjon, eller hva man nå enn skal kalle det, da jeg startet tråden. Jeg har akkurat nå ikke tenkt å dra ned til Amsterdam. Akkurat nå tenker jeg at det bordellet der nede, som "spesialiserer" seg på å bryte "jomfrudommen" til eldre jomfru-karer, er vanvittig kyniske!

 

Problemet stikker dypere enn sex, helt klart. Dårlig selvtillit, og et slags elendig selvbilde er hele problemet mitt. Dette er et reellt problem for meg. Jeg vet ikke om jeg formulerte det spesielt bra tidligere, men denne turen skulle liksom bli en slags bekreftelse på hele den patetiske seksualiteten min: fyren trenger en hore. Det hele stikker dypt hos meg, helt klart: Jeg mener, hvem er egentlig aseksuell? Jeg er ikke det. Hvem er jomfru i min alder? Nesten ingen. Det blir slik at ingenting annet betyr noe. Jeg er liksom en total særing fordi jeg ikke har vært med på akkurat dette i livet, nemlig det å ha sex.

 

Jeg er ikke i hele tatt den personen som kunne tenkt seg å ha sex med hvem som helst, men nå tenker jeg seriøst på å kjøpe sex av en hore! Livet mitt har kommet totalt skeivt ut på det sosiale området, det kan jeg ikke motstride. På mange måter er jeg en vanlig fyr, men dette sliter jeg veldig med. Jeg tenker at jeg egentlig bare kan gjøre dette for å bli en av "de" tragiske folka, men samtidig så tenker jeg at jeg ikke vil bli en sånn fyr. En sånn fyr som denne linken viser til, en mer tragisk historie skal du lete lenge etter: http://www.kuro5hin.org/story/2004/8/21/161623/081

 

Dette er en delikat problemstilling, og jeg skjønner veldig godt hvis mange føler seg ubekvem av å lese denne tråden, og ikke minst linken. Jeg identifiserer meg på mange måter med fyren i historien, men er ikke opptatt av sex, slik han beskriver det, og forventer ikke etter at han "gjorde det" en slags katharsis/renselse av alt, heller det motsatte...

 

Jeg er altfor klar over at all forandring må komme fra meg selv. Jeg er totalt klar over at jeg må gjøre dette selv, at ingenting kommer til meg uten videre, men jeg makter ikke å gå et skritt videre. Jeg vet egentlig ikke hva det neste skrittet er for min del. Akkurat nå tenker jeg at det ikke er en hore i Amsterdam.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Peter_*
Hvis man setter det på spissen er det et relativt enkelt regnestykke.

 

Problem:

 

Det er et eller annet merkelig med meg som gjør at jeg ikke er i stand til å fikse dette på normal måte.

Jeg er ikke spesielt sosial

Jeg er totalt sosial inkompetent

Jeg er alene.

Jeg er ikke en vanlig fyr

Jeg gir ikke opp, men kanskje jeg trenger dette for å komme videre?

dagliglivet mitt er for fattig rent sosialt sett

Du møter ikke meg på byen. Jeg er ikke der ute

Jeg er nå annerledes

Jeg kunne også ha hatt en vanlig liv

jeg har falt utenfor den sosiale hverdagen til andre mennesker

Jeg er den stusselige og firkantede

 

 

Løsning:

Jeg vil gjøre noe aktivt nå!

 

 

 

Veldig stilig skrevet! :)

Lenke til kommentar
TIl Pjokk: Jeg har faktisk tenkt lenge og grundig på dette siden jeg startet denne lange tråden. Merkelig nok er jeg også en romantiker, men en totalt håpløs/patetisk en som sådan, og opplevde for litt tid siden en liten desperasjon, eller hva man nå enn skal kalle det, da jeg startet tråden. Jeg har akkurat nå ikke tenkt å dra ned til Amsterdam. Akkurat nå tenker jeg at det bordellet der nede, som "spesialiserer" seg på å bryte "jomfrudommen" til eldre jomfru-karer, er vanvittig kyniske!

 

Problemet stikker dypere enn sex, helt klart. Dårlig selvtillit, og et slags elendig selvbilde er hele problemet mitt. Dette er et reellt problem for meg. Jeg vet ikke om jeg formulerte det spesielt bra tidligere, men denne turen skulle liksom bli en slags bekreftelse på hele den patetiske seksualiteten min: fyren trenger en hore. Det hele stikker dypt hos meg, helt klart: Jeg mener, hvem er egentlig aseksuell? Jeg er ikke det. Hvem er jomfru i min alder? Nesten ingen. Det blir slik at ingenting annet betyr noe. Jeg er liksom en total særing fordi jeg ikke har vært med på akkurat dette i livet, nemlig det å ha sex.

 

Disclaimer: Mine råd kommer av min personlig vurdering av saken slik den er, og fordi jeg var likedan når det kom til sex fram til første gang da jeg var 21. Er på ingen måte en profesjonell, så ta det med en klype med salt, vurder som det passer :)

 

Sjekket ut linken din, interessant lesing. Du virker som en særdeles oppegående fyr, du viser en god forståelse for hva som er dine egentlige problemer. Og ved å lage denne tråden viser du jo at du er villig til å prøve å forandre ting i livet ditt, en begynnelse om ikke annet. Sex virker nok som noe opphøyd og fantastisk, det er vel litt av den typiske "grasset er grønnere" mentaliteten vi mennesker flest har. Jeg vil ikke fraråde deg å kjøpe deg sex (selvfølgelig i ordnede former), tvert imot tror jeg faktisk at dersom du har problemer med selvtillitten, selvbildet og romanser på grunn av sex - reis avgårde. Ha det hyggelig, få denne "bøygen" av veien, jeg tror det vil være lettere å gjøre noe med de virkelige problemene i ettertid. Det er selvfølgelig helt opp til deg selv, men jeg tror en slik opplevelse kan hjelpe deg å sette igang en prosess hvor du vil komme ut på toppen i ettertid. Og la oss være ærlige, når man betaler for sex, er selve handelen en kynisk greie, det er jo ikke dermed sagt at opplevelsen vil være dårlig av den grunn. Jeg vil si jeg er relativt kynisk når jeg spanderer noen drinker på ett eller annet mennesket på byen bare fordi jeg har lyst på sex, det er bare at dette er mer akseptert i dagens Norge.

 

Vet dette ikke akkurat er en politisk korrekt ting å anbefale, men jeg får følelsen av at sex er allerede blitt en "bøyg" som du blir nødt til å gjøre noe med, selv om menigmanns tankegang er at dette er en drastisk løsning.

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest en god del og skjønner problemet ditt. Likevell virker det som om du ikke tar til deg noe av det som blir sagt. Tips avfeier du med "logiske" forklaringer osv. Hva med å bare dra ut som en over her foreslo. Selvom du ikke har problemer med å si hei til andre på gata kan du gå skrittet videre og føre en samtale ut av det blå. Det handler kun å presse grensene hjernen setter. Når du sier du kan men ikke har lyst til å dra ut blandt folk og trene virker det som om du avfeier det da det virker vanskelig. Hvis du virkelig vil bli kvitt problemene MÅ du komme deg ut. Du kommer absolutt ingen vei uten å sette nye grenser. En ting kan jeg love deg, å besøke en hore er ikke å sette en ny grense, om da du ikke setter en ny nedre grense. Etter besøket vil du ikke føle noe annet enn du følte før, annet enn at "siste utvei" egentlig ikke var en dritt og at du nå står uten noe. Er kanskje det å besøke en hore kun en ny måte hjernen din sier at du ikke skal prøve deg ute i den store farlig verden, men holde det kontrollert og uten risiko?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Peter_*

Det virker kanskje som om jeg avfeier alle råd og tips her inne. Jeg har fått flere løsninger på problemet, men sier jeg ikke "greier" det. Hva er det egentlig jeg fisker etter her inne? Jeg vet ikke.

 

Er kanskje det å besøke en hore kun en ny måte hjernen din sier at du ikke skal prøve deg ute i den store farlig verden, men holde det kontrollert og uten risiko?

 

Too near the bone.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Peter_*

Men når du spanderer noe på andre, så blir det noe annet. Du betaler ikke for sex eller noe annet. Det å spandere en drink er ikke akkurat en kontrakt, men jeg skjønner hva du mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...