Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

OK med prostitusjon?


Gjest Guest_Peter_*

Anbefalte innlegg

OK. Jeg noterer meg svarene jeg har fått.

 

 

Poenget er at jeg muligens aldri vil ha et vanlig sex-liv. Jeg er nå i slutten av tyveårene, og har enda ikke et vanlig sex-liv, og hva er da sjansene for at jeg noensinne vil få det? Den er svært liten. På toppen av det hele er jeg ikke akkurat helt selvsikker når det gjelder å ta en kvinne med hjem (ikke det at jeg har all verdens muligheter til det) for sex, da jeg muligens må være ærlig om min manglende seksuelle erfaring (noe som ville være ubeskrivelig flaut).

Kva skjer med at sex er blitt så himla overvurdert? Eg blir berre oppgitt når eg les dette her. Det er så UTRULEG mange andre i din situasjon, båe menn og kvinner. Du føler deg åleine i verda? Du er absolutt ikkje det. Du treng berre å jobbe med deg sjølv mtp. kvinner. Og sjølvsagt må du være ærleg om din "manglande" seksuelle erfaring. Eg seier ikkje det er lett å fortelle, men jenter synes det er heilt greit. Ho vil som regel føle seg beæret av at akkurat HO får lov til å "lære" deg opp.

 

I tillegg finnes det eit hav av nettstadar der ute, kor folk berre er ute etter casuals "one night stands". Personer som berre vil ha sex, og personer som har spesielle behov. Eg tenkjer då på jenter som tenner særs på å ha sex med ein som er jomfru. Eg vil heller anbefale deg å finne ei som er ute etter det same som deg, istadanfor å finne seg ei som "er på jobb". Eg har aldri prøvd noko slikt sjølv, men alle som har gjort det fortel om den "iskalde", og "følelseslause" sexen. Er dette det første inntrykket du skal ha av noko som eigentleg er himla kjekt, og godt i lag med ei du er trygg på? Eg lovar deg du vil angre, når og ikkje om, du møter den rette.

 

Igjen, så er min situasjon merkelig, og i min situasjon, vil det være ok å dra til Amsterdam? Hadde du vært meg, altså hafdde du aldri hatt din første og andre (osv) seksuelle opplevelse, og kommet opp i tyveårene, ville du dratt til Amsterdam?

Det er godt mogeleg eg berre kastar frå meg setning etter setning, og eigentleg ikkje bør uttale meg grunna eg ikkje har vore i same situasjonen sjølv. Men eg forstår berre ikkje kva som gjer din sitasjon så spesiell, så merkeleg. Men ein ting veit eg, og det er at å kjøpe sex må vere absolutt siste, og då meinar eg siste utveg. Du har heile livet foran deg. Kjøp heller ei protistuert når du ligg på dødsleiet, så kan du dø med "æra i behold" (om det er slik du ser på det).

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, mulig det bare er meg men, kan det tenkes at en av grunnen til at trådstarter ikke får seg noe er at han tror/føler at han er for gammel til å være jomfru og at han ikke tør prøve seg på damer fordi han tror de vil avvise ham eller se ned på ham pga manglende erfaring?

 

Hvis det er tilfellet så ser jeg ikke bortifra at en runde med en prostituert der han kan prøve og evt feile uten noen konsekvenser vil vise han at det ikke er skummelt, og at han etterpå tør å ta kontakt med damer og få seg ting på 'vanlig' måte.

Lenke til kommentar
Hvis det er tilfellet så ser jeg ikke bortifra at en runde med en prostituert der han kan prøve og evt feile uten noen konsekvenser vil vise han at det ikke er skummelt, og at han etterpå tør å ta kontakt med damer og få seg ting på 'vanlig' måte.

Spørst nett korleis du ser på det. Eg vil tippe at ein runde i høyet med ei protistuert eigentleg vil øydeleggje langt meir enn det vil hjelpe. Trådstartar vil få ei kaldt forhold til sex, vil verte enno meir usikker på ting som gjekk galt, m.m. Tenk å heller kunne liggje ved siden av ei jente, spørjo ho korleis han var, ting han kunne ha gjort betre osv. Ikkje berre den der "money plz". Det hadde vore kjekt om nokon som faktisk hadde prøvd å kjøpe hore hadde ha uttalt seg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Peter_*
OK. Jeg noterer meg svarene jeg har fått.

 

 

Poenget er at jeg muligens aldri vil ha et vanlig sex-liv. Jeg er nå i slutten av tyveårene, og har enda ikke et vanlig sex-liv, og hva er da sjansene for at jeg noensinne vil få det? Den er svært liten. På toppen av det hele er jeg ikke akkurat helt selvsikker når det gjelder å ta en kvinne med hjem (ikke det at jeg har all verdens muligheter til det) for sex, da jeg muligens må være ærlig om min manglende seksuelle erfaring (noe som ville være ubeskrivelig flaut).

Kva skjer med at sex er blitt så himla overvurdert? Eg blir berre oppgitt når eg les dette her. Det er så UTRULEG mange andre i din situasjon, båe menn og kvinner. Du føler deg åleine i verda? Du er absolutt ikkje det. Du treng berre å jobbe med deg sjølv mtp. kvinner. Og sjølvsagt må du være ærleg om din "manglande" seksuelle erfaring. Eg seier ikkje det er lett å fortelle, men jenter synes det er heilt greit. Ho vil som regel føle seg beæret av at akkurat HO får lov til å "lære" deg opp.

 

I tillegg finnes det eit hav av nettstadar der ute, kor folk berre er ute etter casuals "one night stands". Personer som berre vil ha sex, og personer som har spesielle behov. Eg tenkjer då på jenter som tenner særs på å ha sex med ein som er jomfru. Eg vil heller anbefale deg å finne ei som er ute etter det same som deg, istadanfor å finne seg ei som "er på jobb". Eg har aldri prøvd noko slikt sjølv, men alle som har gjort det fortel om den "iskalde", og "følelseslause" sexen. Er dette det første inntrykket du skal ha av noko som eigentleg er himla kjekt, og godt i lag med ei du er trygg på? Eg lovar deg du vil angre, når og ikkje om, du møter den rette.

 

Igjen, så er min situasjon merkelig, og i min situasjon, vil det være ok å dra til Amsterdam? Hadde du vært meg, altså hafdde du aldri hatt din første og andre (osv) seksuelle opplevelse, og kommet opp i tyveårene, ville du dratt til Amsterdam?

Det er godt mogeleg eg berre kastar frå meg setning etter setning, og eigentleg ikkje bør uttale meg grunna eg ikkje har vore i same situasjonen sjølv. Men eg forstår berre ikkje kva som gjer din sitasjon så spesiell, så merkeleg. Men ein ting veit eg, og det er at å kjøpe sex må vere absolutt siste, og då meinar eg siste utveg. Du har heile livet foran deg. Kjøp heller ei protistuert når du ligg på dødsleiet, så kan du dø med "æra i behold" (om det er slik du ser på det).

 

 

Meget godt svar!

 

Jeg vet ikke om disse "ordningene" du skriver om, eller er jeg sikker på hvordan man jobber med seg selv med tanke på kvinner...

 

Må jeg selvsagt være ærlig om min manglende erfaring? Ja, det er mildt sagt et problem. Tenk litt empatisk, hvordan ville dette være for deg i slutten av tyveårene?

 

Jeg skulle virkelig ønske at jeg var en vanlig fyr, som fant en kvinne, og at jeg kunne tenkt tilbake på dette som noe tull, men det vil aldri skje. Poenget er at jeg har gått glipp av denne vanlige "modningsrekkefølgen" når det gjelder sex. Jeg har gått glipp av en del, og er så langt etter nå, at ingen andre alternativer melder seg. Dette er hva jeg prøver å formidle. Det er lett å si at jeg vil angre meg (noe jeg ville ha gjort i en utopisk verden), men det vil ikke bli en situasjon å angre seg i, om du skjønner hva jeg mener.

 

Jeg trener å gjøre dette nå, for å kvele denne indre uroen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Peter_*
Planen er ikke å kjøpe sex for resten av livet. Det vil bli ett engangstilfelle.

 

Og hva kommer det til og forandre?

 

 

Det kommer til å gi meg en ro som jeg ikke har nå.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Peter_*
Hmm, mulig det bare er meg men, kan det tenkes at en av grunnen til at trådstarter ikke får seg noe er at han tror/føler at han er for gammel til å være jomfru og at han ikke tør prøve seg på damer fordi han tror de vil avvise ham eller se ned på ham pga manglende erfaring?

 

Hvis det er tilfellet så ser jeg ikke bortifra at en runde med en prostituert der han kan prøve og evt feile uten noen konsekvenser vil vise han at det ikke er skummelt, og at han etterpå tør å ta kontakt med damer og få seg ting på 'vanlig' måte.

 

 

Noe sånt ja!

Lenke til kommentar
Planen er ikke å kjøpe sex for resten av livet. Det vil bli ett engangstilfelle.

 

Og hva kommer det til og forandre?

 

 

Det kommer til å gi meg en ro som jeg ikke har nå.

 

Mest sansynlig ikke. Du innbiller deg at det vil gi deg en ro, en kur, men er det realiteten? Hver gang du hører ordet prostituert, eller hore (eller noe i den dur) vil du tenke på hva du har gjort. Du sier selv at du egentlig er en motstander av prostitusjon, hvordan tror du selvfølelsen din vil være etter samleiet? Tror du ikke roen fort vil være byttet ut med noe værre? Det blir litt som å skrape vekk en skrope.

"Endelig er den hersens skorpen vekke, hade irritasjon, velkommen betennelse og arr!".

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Peter_*
Planen er ikke å kjøpe sex for resten av livet. Det vil bli ett engangstilfelle.

 

Og hva kommer det til og forandre?

 

 

Det kommer til å gi meg en ro som jeg ikke har nå.

 

Mest sansynlig ikke. Du innbiller deg at det vil gi deg en ro, en kur, men er det realiteten? Hver gang du hører ordet prostituert, eller hore (eller noe i den dur) vil du tenke på hva du har gjort. Du sier selv at du egentlig er en motstander av prostitusjon, hvordan tror du selvfølelsen din vil være etter samleiet? Tror du ikke roen fort vil være byttet ut med noe værre? Det blir litt som å skrape vekk en skrope.

"Endelig er den hersens skorpen vekke, hade irritasjon, velkommen betennelse og arr!".

 

 

Jo, muligens ville alt blitt *10 verre, det er kanskje derfor jeg lurer litt før jeg bestiller turen. Jeg føler ikke at dette er noen bra løsning, samtidig som det er den eneste løsning... Det blir et merkelig dilemma.

Lenke til kommentar
Hvis det er tilfellet så ser jeg ikke bortifra at en runde med en prostituert der han kan prøve og evt feile uten noen konsekvenser vil vise han at det ikke er skummelt, og at han etterpå tør å ta kontakt med damer og få seg ting på 'vanlig' måte.

Spørst nett korleis du ser på det. Eg vil tippe at ein runde i høyet med ei protistuert eigentleg vil øydeleggje langt meir enn det vil hjelpe. Trådstartar vil få ei kaldt forhold til sex, vil verte enno meir usikker på ting som gjekk galt, m.m. Tenk å heller kunne liggje ved siden av ei jente, spørjo ho korleis han var, ting han kunne ha gjort betre osv. Ikkje berre den der "money plz". Det hadde vore kjekt om nokon som faktisk hadde prøvd å kjøpe hore hadde ha uttalt seg.

 

Såklart det er bedre med en jente han kan kose med, men hva hjelper det når han ikke tør?

Han har en frykt for hvordan jenter vil reagere på han uerfarenhet. Den gjør at han ikke får gjort noe med uerfarenheten på 'vanlig' måte. Det gjør han usikker, og som usikker klarer han ikke å innlede en samtale med en vilt fremmed dame for et ONS. Han tør heller ikke ta kontakt med noen kjente fordi det vil være for flaut om 'hemligheten' hans kommer for en dag (jeg går utifra at han ikke innrømmer for noen at han er jomfru).

 

Så, hvilke valg har han?

1: Det beste er å gjøre noe med sin egen mentale prosess slik at han tør ta kontakt med damer, men det er veldig vansklig.

2: han kan reise til et annet land (legg merke til at han ikke oppsøker prostituerte i norge. Sikkert fordi han frykter offentligjøring av hemligheten hans) og betale penger. På den måten slipper han usikkerheten med å snakke til damer og er garantert erfaring.

3: vente lenger og satse på at en dame tar kontakt med ham.. (det er vel noen usannsynlig)

4: leve i sølibat resten av livet.

 

Om han velger metode 2 så kan det medføre mye rart det også, men han slipper unna den unskyldningen han bruker for å ikke ta kontakt med damer nå, nemlig jomfru stemplet. Hvorvidt han finner på nye mentale sperrer er uvisst, men det kan jo skje.

 

EDIT: ps: trådstarter. Om det jeg sier er dekkende for hvordan du har det så håper jeg du ikke tar deg nær av hvor direkte jeg er i det jeg sier.

Endret av noob11
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om disse "ordningene" du skriver om, eller er jeg sikker på hvordan man jobber med seg selv med tanke på kvinner...

Tja.. Det finnes ein god del norske "erotikk" (for å bruke det fine ordet)forumer rundt om i landet. Bare ta eit kjapt søk på f.eks. "nakenprat", oppe i google. Du kan også gå til psykolog med "problemet" ditt. Psykologar er berre til for å hjelpe, og absolutt ingen skam å gå til. I tillegg finnes det vel ein del "grupperingar", eller "støttegrupper" rundt om i landet kor folk kan kome og snakke ut om problema sine. Då i lag med ein gjeng kor alle har noko å fortelle (alkoholmisbruk, rusmisbruk, gambling osv), sjølvsagt anonymnt. Der folk nesten faktisk ville ha misunna deg, for at ditt største problem var at du var jomfru.

 

Må jeg selvsagt være ærlig om min manglende erfaring? Ja, det er mildt sagt et problem. Tenk litt empatisk, hvordan ville dette være for deg i slutten av tyveårene?

Det er vanskeleg å setje seg inn i ein annans situasjon. Men eg ville ha søkt "alternativ" hjelp (som eg har nemnd lenger oppe i innlegget), lenge før eg ville ha kjøpt sex. Joda, eg ville nok ha vore frustrert. Etterkvar ville eg og ha tenkt at "kva har eg å tape?". Ein lev berre ein gong, og det er uansett nokon der ute for meg. Eg veit det er lett for meg å seia =/

 

Jeg skulle virkelig ønske at jeg var en vanlig fyr, som fant en kvinne, og at jeg kunne tenkt tilbake på dette som noe tull, men det vil aldri skje. Poenget er at jeg har gått glipp av denne vanlige "modningsrekkefølgen" når det gjelder sex. Jeg har gått glipp av en del, og er så langt etter nå, at ingen andre alternativer melder seg. Dette er hva jeg prøver å formidle. Det er lett å si at jeg vil angre meg (noe jeg ville ha gjort i en utopisk verden), men det vil ikke bli en situasjon å angre seg i, om du skjønner hva jeg mener.

Kan du fortelje meg kva som ikkje gjer deg til ein vanleg fyr? Har du spesielle misdannelsar, eller andre handicap du vil fortelje om før vi går vidare med diskusjonen? Seinast for ei veke siden var det ein person på skulen vår som fortalde om ei trafikkulykke han hadde forårsaka. I ein alder av 17 år hadde han blitt lam frå livet og ned. Likevel hadde han klart seg fint, og i seinare tid fått seg ei kone. Korleis trur du han følte seg i byrjinga? Han ville jo aldri kunne ha eit normalt sexliv med nokon. Likevel har han vore godt gift i mange år no. Eg håpar framleis du vil kome med nokre betre grunnar enn berre "å vere seint ute", for om ikkje er det utruleg mange der ute som har eit dårlegare utgongspunkt enn akkurat deg.

Lenke til kommentar

aspic: Nå bruker du argumentet om at man ikke skal synes man har det ille fordi det finnes folk som har det værre. For noe tull. Om man har det vondt så er det en subjektiv følelse som eksisterer uansett hva andre måtte føle. Er jeg lei meg fordi jeg har vondt i armen min så blir jeg ikke mindre lei meg fordi noen andre har amputert sin arm...

 

Trådstarter: her har du et praktisk forslag som jeg tror kan være bra for det. Det er et nederlandsk eskortefirma som har spesialisert seg på akkurat ditt tilfelle. http://www.virgin-experience.com/

 

 

Så, hvilke valg har han?

1: Det beste er å gjøre noe med sin egen mentale prosess slik at han tør ta kontakt med damer, men det er veldig vansklig.

Her har du svaret. Så kan du gjerne fortelje meg om noko i livet som ikkje er vanskeleg? :)

Jeg får vel quote homer her

"if something is hard to do it's not worth doing" ;)

Lenke til kommentar
aspic: Nå bruker du argumentet om at man ikke skal synes man har det ille fordi det finnes folk som har det værre. For noe tull. Om man har det vondt så er det en subjektiv følelse som eksisterer uansett hva andre måtte føle. Er jeg lei meg fordi jeg har vondt i armen min så blir jeg ikke mindre lei meg fordi noen andre har amputert sin arm...

Ja, du har i grunn heilt rett. Men eg føler trådstartar har kjørt seg sjølv fast, og noko må vel få han til å opne augene for dei moglegheitane som faktisk finnes der ute. Eg meiner han absolutt set sex på ein pidestall ved å sjå så mørk på situasjonen, berre pga. han er jomfru.

 

Så, hvilke valg har han?

1: Det beste er å gjøre noe med sin egen mentale prosess slik at han tør ta kontakt med damer, men det er veldig vansklig.

Her har du svaret. Så kan du gjerne fortelje meg om noko i livet som ikkje er vanskeleg? :)

Jeg får vel quote homer her

"if something is hard to do it's not worth doing" ;)

Gah.. Homer er jo altvitande, problem solved ;)

Lenke til kommentar

Hvis du er mot prostituerte siden de ofte er i det yrket ufrivillig så kan du jo bare gå etter de litt dyrer og prøv og søk dem som er der av fri vilje. Fintes menge prostituerte som er det frivillig, tjener no sykt med penger gjør dem også. Vill vel koste litt mer en di på gata, men er det kunn en gang burde vel ikke det gjøre noe.

Lenke til kommentar

Wow, de prisene var ikke akkurat billige.

 

Beste tipset jeg kan gi deg:

 

Bruk pengene på et seminar fra Real Social Dynamics eller Love Systems.

 

Eller skaff deg bøker/DVD-er.

 

Det er en Pickup-tråd her på forumet. Vil du virkelig fikse denne delen av livet ditt, burde det ikke være noe problem å sette av tid til å bli flink til dette.

Lenke til kommentar
Trådstarter: her har du et praktisk forslag som jeg tror kan være bra for det. Det er et nederlandsk eskortefirma som har spesialisert seg på akkurat ditt tilfelle. http://www.virgin-experience.com/

Men er ikke dette hor? Bare med litt service og litt snillere jenter?

 

Joda, det er hor. Men, om man skal ha prostituert til å ta uskylden sin fordi man er for nervøs/redd til å få fikset det på andre måter så er vel en tjeneste rettet mot akkurat slike menn der jentene er snille og vet at du ikke har erfaring bedre enn horer som ikke bryr seg :)

 

Skal han først bruke hore så er det etter min mening en god ting å minimere de problemene aspic snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...