Gå til innhold

Rampestrek


johanlo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bra.

 

Limte fast så å si alt inventar i et klasserom med superlim, var gøy når læreren flippa og skulle ringe inspektøren, men greie ikke å løfte telefonrøret av en eller annen merkelig grunn :roll:

 

Lurte en venn av meg til å tråkke på hundebæsj barbeint.

 

Putte kondom mellom salamien og brødet i matpakka til en venn av meg(Burde testes, et helt herlig ansiktsuttrykk når de drar den ut med tenna i forskrekkelse)

 

I Hellas stjal en venn av meg en høne som vi slapp inn på hotellrommet til en sovende venn av oss. Høna løp rundt og bæsja overalt inkludert på vennen vår.

 

Sprenge postkasser er vel noe alle har gjort et par dusin av?

 

Klipte halve hodet til en venn av meg som lå døddrukken og sov.

 

Bakte kake med avføringsmiddel i som vi solgte på skolen til inntekt for klassetur -> Læreren vår som fikk et saftig midtstykke ble borte en uke etterpå.

 

Etter disseksjon av gris kastet jeg en halv lunge opp på et høyt skap, stinket i flere uker før de fant den.

 

Ellers så var jeg en dreven pyroman en gang i tiden og har fått mang en naboklage for "nedfall av prosjektiler" som egentlig var restene av en brannbombe som lagde en over 10 meter høy flamme-sopp.

Lenke til kommentar

ring-pigg er, ja, en klassiker, men ingenting slår denne:

 

jeg og to venner fant en flaske tennveske!! vi fyrte opp og det ble F.a.E.n.... etterpå tok vi femti kroner, gikk på rema, kjøpte fem av disse flaskene!!! rått som F.a.E.n. veste var at søstra mi kom da.....

 

litt rå:

 

vi har en liten gjeng her oppe som pleier å gjøre en del bøll. en gang da vi kjedet oss, dro vi til en Olsen i et boretslag. han har vi plagd en del før så han kom ut med hagle :yes:

 

må dere gjøre:

 

jeg og en annen venn hadde noen kule små kinaputter!! vi lagde en plast ball med masse puffa ris og stappa kinaputten inn. ble konge fett!!

 

kult:

 

jeg og en venn tok en lighter, putta en fyrstikk under den gas-knappen sånn at det pøste ut gas hele tiden, vi tente på og satt den opp ned. etter en stund sa det swish og lighteren fløy opp i været :lol:

 

snø:

 

jeg og søstra mi tok en gang å lagde en snåball (ikke sånn liten, men sånn som i en snåmann) gikk opp på verandaen og kasta den på en som gikk inn!!

Lenke til kommentar

Et tips til deg som er full i faen. Lim fast penger på bakken. Vi limte fast en 5'er og en 20'er til asfalten. Fy faen så desperat folk blir når de ikke får opp pengene og folk står og ser på de i tillegg.

Vi filmet det hele og han siste skaffet en hammer for å dra den opp. Vi lo oss halvt i hjel etter han fikk mynten opp med asfalt på. :lol:

 

På et lan party gikk vi rundt og filmet folk mens vi vekket de opp på forskjellige måter. Etter noen dager uten søvn blir det mange zombier rundt om kring. Favoritten min er bruken av en pisk ellerå putte en fiskemann's venn opp nesen. Skal se de utrykkene de får. :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Et tips til deg som er full i skitt. Lim fast penger på bakken. Vi limte fast en 5'er og en 20'er til asfalten. Fy skitt så desperat folk blir når de ikke får opp pengene og folk står og ser på de i tillegg.

Vi filmet det hele og han siste skaffet en hammer for å dra den opp. Vi lo oss halvt i hjel etter han fikk mynten opp med asfalt på. :lol:

 

På et lan party gikk vi rundt og filmet folk mens vi vekket de opp på forskjellige måter. Etter noen dager uten søvn blir det mange zombier rundt om kring. Favoritten min er bruken av en pisk ellerå putte en fiskemann's venn opp nesen. Skal se de utrykkene de får. :lol:

 

håper du ikke skal på tg i år

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...