Gå til innhold

Rampestrek


johanlo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barnslige ting:

 

Tømme en stor vaskebøtte med iskaldt vann over ei intedanende jente i klassen min som satt å spiste pølse m/brød (ute, om sommeren).

 

Morsomme ting:

 

Løfte bilen til en lærer (vi var mange og klarte å løfte den lille renaulten) og plassere den mellom to skilt slik at man ikke fikk opp dørene :D

 

+mange interne rampestreker som ikke er morsomme for utenforstående..

Lenke til kommentar

Vi hadde engang en lærer som hadde en liten boble. Han hadde problemer med å rygge siden bak vinduet var ødelagt. Så han møtte tidlig opp for å få deg en plass han kunne kjøre rett ut fra.

Som vanlig var klassen min full i faen. Så vi snudde bilen hans i nesten 2 uker før han forstod hvem som gjorde. Trengte ikke mer enn 6 mann til å snu den helt rundt. :lol:

 

Men vi hadde det mer morro med russ'ene på skolen. Klassikeren med banan i eksosrøret. Velte en gammel honda bak en svær russe van, slik at de ikke kom seg noen sted. Og fylle en bil med vann. Legge inn en gammel fisk under setet i bilen. (Kvalmenes) Demontere motoren på bobler. ( Jeg vet nå at det går ann å ta de ut på under 15 min) :yes:

Lenke til kommentar
Barnslige ting:  

Løfte bilen til en lærer (vi var mange og klarte å løfte den lille renaulten) og plassere den mellom to skilt slik at man ikke fikk opp dørene :D

 

Vi prøvde også å løfte bilen til en lærar, men blei bøssta :(

Ho trua med politianmeldelse og greier, men anmerkning? neh...

(det skjedde i et friminutt)

Lenke til kommentar

låse lensmannen inne i et drivhus,

flytte bilen til en lærer opp i en gressbakke.

bli stanset av politiet med blålys pga overdreven vannspruting i russetiden.

totalramponerte en kiosk når jeg var 10 år (ikke mer sånn på meg nei)

osv...

Lenke til kommentar

Det verste jeg har gjort som jeg kommer på (for et par måneder siden), var at vi var ute ved en storkiosk, så var det sånne snøflak som holdt på å dette ned fra taket. Vi prøvde å kaste snøball på, så de datt ned, Så så jeg ikke en dame som stod under der. Jeg trakk snøen, og _nesten_ henne.. :roll:

Lenke til kommentar

hmmm.. sooo many good times.. men beste var vel når jeg og broren min var bittesmå.. (7 og 4). vi bodde i en leilighet som det var en laang bratt trapp opp til.. vi samla sammen mange tresko og sko.. kasta disse uttafor trappa og han sto i bunnen og "hylgrein".. tok ikke mange sekundene før mamma og pappa sto i gangen nei. :)

Lenke til kommentar

Klassikeren er jo å ringe på og ikke stikke av da :p Og så klart i bare boxershorts. Kan kombineres med sang og masker også. Springe rundt på kjøpesenter i for liten batman drakt er sjef. tegnestifter på stolen til læreren har vel alle gjort? og bøtte med vann over døren når læreren kommer inn. Gjemme alle pulter og stoler på ett annet klasserom og sitte på gulvet når læreren kommer inn er jo ganske så konge.

 

Kanskje ikke "rampestrek", men artig: Få tak i en snøskuffe, slik stor rød spade lignende sak. Knytte den bak en bil og sette seg i den. Ganske fett. lurt å stoppe når skoene begynner å ryke. En kompis av meg lå på taket til en bil i 130. Var vist ganske fett :p

Lenke til kommentar
Det verste jeg har gjort som jeg kommer på (for et par måneder siden), var at vi var ute ved en storkiosk, så var det sånne snøflak som holdt på å dette ned fra taket. Vi prøvde å kaste snøball på, så de datt ned, Så så jeg ikke en dame som stod under der. Jeg trakk snøen, og _nesten_ henne.. :roll:

å gid, du er slem azz :p

 

Verste jeg har gjort? Klarer ikke komme på det nå, er så mye. Men jeg vil si det var ganske ille den gangen jeg:

 

En lærer hadde med seg snøscooter på skola (gammal drit), men den manglet en ting: tenningsperre, så det var bare å starte den. Jeg gjorde så og kjørte rundt på skoleplassen med læreren sin scooter :p

 

Ble ikke noe anmerkning eller noe pga at jeg gikk jo da i 6. klasse og på barneskola var det ikke anmerkning, men mamma ble kontaktet og sånn.

 

Seriøst, det var et dårlig eksempel, men jeg kommer ikke på noe bedre akkurat nå (har jo terrorisert naboene i årene mine da ;))

Lenke til kommentar
Klassikeren er jo å ringe på og ikke stikke av da :p Og så klart i bare boxershorts. Kan kombineres med sang og masker også. Springe rundt på kjøpesenter i for liten batman drakt er sjef. tegnestifter på stolen til læreren har vel alle gjort? og bøtte med vann over døren når læreren kommer inn. Gjemme alle pulter og stoler på ett annet klasserom og sitte på gulvet når læreren kommer inn er jo ganske så konge.

 

Kanskje ikke "rampestrek", men artig: Få tak i en snøskuffe, slik stor rød spade lignende sak. Knytte den bak en bil og sette seg i den. Ganske fett. lurt å stoppe når skoene begynner å ryke. En kompis av meg lå på taket til en bil i 130. Var vist ganske fett :p

 

:o

Lenke til kommentar
En kompis av meg lå på taket til en bil i 130. Var vist ganske fett :p

 

WTF? Har han et indre ønske om å dø?

 

Har ei gal nabokjerring som vi har gjort myye f43nskap med. Knust råtne egg på trappa, selvsagt ringt på og sprunget av sted, opnet ytterdøren hennes og knust stinkbombe innenfor og holdt konsert med ett par tønner, panner o.l. under verandaen hennes midt på natten, skutt grønne (tørre) erter med blåserør på vinduene hennes og myye mer. En gang vart hun så sint på oss at hun sprang etter oss laangt oppover veien og deretter tok hun akebrettene våres som gissel (var midt på vinteren, kunne ikke ta brettene med, da hadde hun tatt oss).

 

Når jeg tenker på det i ettertid så kan man si "stakkars dame" med god grunn :)

Lenke til kommentar

Kjørte i helgen trikset med ring på spring uten å stikke av. Vi var 3 kammerater, som hadde litt for mye innabords... Ringte på til en gammel mann.. han åpnet døren og spørte hva vi ville... vi sa som sagt ingenting.. stod bare å så på han i en 10-15 sekunder.... før vi ropte så høyt i kunne: SPRING!!!!! å vifta å veivet med armene og sprang for harde livet... Dere skulle sett uttrykket på den stakkars gammle mannen... Det verste var at en av kammeratene mine klarte å tryne å knekke tåa i fluktforsøket...Så det endte med at vi måte bære han hjem... :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kjørte i helgen trikset med ring på spring uten å stikke av. Vi var 3 kammerater, som hadde litt for mye innabords... Ringte på til en gammel mann.. han åpnet døren og spørte hva vi ville... vi sa som sagt ingenting.. stod bare å så på han i en 10-15 sekunder.... før vi ropte så høyt i kunne: SPRING!!!!! å  vifta å veivet med armene og sprang for harde livet... Dere skulle sett uttrykket på den stakkars gammle mannen... Det verste var at en av kammeratene mine klarte å tryne å knekke tåa i fluktforsøket...Så det endte med at vi måte bære han hjem...  :lol:

 

:lol: F43ns idioter :p

Lenke til kommentar
Kjørte i helgen trikset med ring på spring uten å stikke av. Vi var 3 kammerater, som hadde litt for mye innabords... Ringte på til en gammel mann.. han åpnet døren og spørte hva vi ville... vi sa som sagt ingenting.. stod bare å så på han i en 10-15 sekunder.... før vi ropte så høyt i kunne: SPRING!!!!! å  vifta å veivet med armene og sprang for harde livet... Dere skulle sett uttrykket på den stakkars gammle mannen... Det verste var at en av kammeratene mine klarte å tryne å knekke tåa i fluktforsøket...Så det endte med at vi måte bære han hjem...  :lol:

hehe, var det i bare boxer? Hvis ikke så er jeg mer 1337-ringe-på-og-ikke-stikke-av enn deg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...