Gå til innhold

Top secret. Hva er dine triks?


zennox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har laget et hemmelig alfabet. Basert på det norske alfabetet, men jeg har byttet ut alle tegnene og laget egnge tegn for enkelte lyder og diftonger. Kanskje ikke så vanskelig for en språkekspert å knekke, men for mannen i gata er det ikke så lett. Slik kan jeg for eksempel skrive dagbok uten at jeg trenger å være redd for at noen skal forstå det jeg skriver. :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde en gammel cdrom jeg ikke hadde bruk for, så jeg tok ut innmaten og bruker den nå til å ha røyk/snus i. Funker fett det. Den kan tilogmed stå i pcen, så har jeg røyken/snusen lett tilgjengelig. :)

 

Blir ikke snusen litt varm og tørker lett ut når du har den i PC-en? Etter å ha lest i denne tråden tror jeg at jeg kan lage meg hvertfall 2 nye hjemmesteder^^ men har ingenting å gjemme da :/

Lenke til kommentar
Jeg har laget et hemmelig alfabet. Basert på det norske alfabetet, men jeg har byttet ut alle tegnene og laget egnge tegn for enkelte lyder og diftonger. Kanskje ikke så vanskelig for en språkekspert å knekke, men for mannen i gata er det ikke så lett. Slik kan jeg for eksempel skrive dagbok uten at jeg trenger å være redd for at noen skal forstå det jeg skriver. :)

Trist da.

Lenke til kommentar
Hehe.. litt stress å begynne med skruer osv da : p

 

Hører flere kompiser av meg sier det finnes store hulrom bak første generasjons PS2 som du kan legge i. Noen som kan konfirmere?

 

Stemmer det, ganske stor plass bak en luke, der harddisken egentlig skal sitte.

Tror du det er mulighet for ett lite usb kjøleskap der inne, for å holde snusen min kald?

Hadde vært ganske så imba genialt! ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...