Gå til innhold

Top secret. Hva er dine triks?


zennox

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en viss fascinasjon for "hemmelige" rom, steder, skjulte tilgjengelige hulrom etc.

En favoritt er en uthult CD rom-boks, og selvfølgelig boka med rom i. En litt vanskeligere en;

De fleste skap/hyller er løftet litt fra bakken og har en list rundt nederst. I fronten så er disse somregel festet med treknotter. Sager du av en av de nederste på hver side, så kan du dytte den opp og vips så har du et lite hemmelig rom under skapet.

 

Hva er din hemmelighet? :)

 

Verdt å sjekke ut;

http://www.thinkgeek.com/gadgets/security/855d/

Endret av zennox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I likhet med trådstarter ELSKER jeg hemmelige rom, små ganger, luker i gulv, tak og vegger, og alt slikt. Har lenge drømt om å klatre inn i en luftsjakt bare for å ha prøvd det. Når jeg blir voksen skal jeg ha et langvarig prosjekt om å lage en liten innmurt bunker under plenen, hvor jeg kan leke og kose meg :love:

hørtes elskbart ut:D føler seg trygg også vøtt:D

Lenke til kommentar
I likhet med trådstarter ELSKER jeg hemmelige rom, små ganger, luker i gulv, tak og vegger, og alt slikt. Har lenge drømt om å klatre inn i en luftsjakt bare for å ha prøvd det. Når jeg blir voksen skal jeg ha et langvarig prosjekt om å lage en liten innmurt bunker under plenen, hvor jeg kan leke og kose meg :love:

Haha. Har liknende planer :p

 

Ingen gode forslag du da?

Lenke til kommentar
Jeg hadde en gammel cdrom jeg ikke hadde bruk for, så jeg tok ut innmaten og bruker den nå til å ha røyk/snus i. Funker fett det. Den kan tilogmed stå i pcen, så har jeg røyken/snusen lett tilgjengelig. :)

der brukte jeg skuffen i pc-en:D

helt til mamma ikke brydde seg lenger hehe:P

Lenke til kommentar

En venn av fmeg hadde et askebeger som passet i en cd-rom uten innmat. Det eneste som virket var skuffen. Ganske kjekt i grunn, men fy den lukta det ble av datamaskinen.

 

Edit:

Jeg bodde en gang på en hybel som hadde en opphøyd dørstokk til soverommet, der var det mulig å åpne den slik at man kunne gjemme ting der.

Men (dessverre) hadde jeg ikke behov for å gjemme noe der. Men jeg tipper at det er et av de siste stedene utrente "finne-hemmeligerom-menn" ser etter. Dog er det veldig sansynlig at folk med litt trening på ransaking fort kan misstenke en slik plass.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

har en hylle med noe rom under seg, som jeg pleier å dra ut, for å gjemme diverse ting (snus, drikke)

 

gjemmer også ting i en golfbagg, dette funker fett, og det er stor plass også ;)

Under madrassen i senga, drar opp madrassen, og legger snusen på plankene under

 

veit ikke om et skap med lås kan være med også, men har funnet ut at dette funker best ;)

Lenke til kommentar

Husker at i dusjhode festet der vi bodde før kunne jeg skru av to skruver og bak de befant det seg et lite skjulerom, var ikke plass til stort der inne da, et hårstrekk var det jeg prøvde med og det fikk ligge der i fred i 3 måneder før jeg tok det ut. Så var tydlig at bare jeg viste om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...