Gå til innhold

Skal løpe imorgen tidlig, mat..?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har tenkt å løpe imorgen tidlig, men jeg trenger en plan, i og med at jeg går på skole.

 

Skoledagen starter 09.30

 

Jeg trenger forslag til:

 

1. når jeg bør stå opp

 

2. Hva jeg bør spise

 

 

Jeg er ikke et slikt mennekse som løper kl. 6 liksom...

 

Bruker omtrent 15 min til å spise.... 15 min. til å kle på meg å gjøre meg klar.

 

Håper på svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er hensikten med løpingen? Trening, for, fettforbrenning?

 

Vil bare nevne at rask gange er en mye mer effektiv trening om du ikke vil bruke så lang tid på morgen økten. Du bruker mer av kroppen og du trenger ikke så lange økter for f.eks forbrenning og form.

Jogging er en mer naturlig trening og du har større utholdenhet og trenger da lengre tid på økten for å øke potensial.

 

Uansett, start gjerne med en kopp kaffe og en banan. Dette hjelper kroppen og kommer igang samt bananen vil fø kroppen med energi for økten. Spis deretter en frokost rik på fiber/næring som f.eks havregryn! Det er hva jeg kan anbefale av det lille jeg vet! :new_woot:

Lenke til kommentar
Hva er hensikten med løpingen? Trening, for, fettforbrenning?

 

 

Hensikten er ikke noe med fettforbrenning å gjøre...jeg er en av de som vil legge på meg litt...bygge opp muskler

 

Ps! Takk for fyldig svar :)

 

Hyggelig å være til hjelp!

 

Gå for rask gange, bruk gjerne "gåpinner". Som sagt tidligere, jogging er for utholdenhet, rask gange utholdenhet/trening. Jo mer bevegelse jo bedre trening! Ta gjerne noen situps/armhevninger når du kommer hjem og få maksimalt ut av morgentrimmen! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva er hensikten med løpingen? Trening, for, fettforbrenning?

 

 

Hensikten er ikke noe med fettforbrenning å gjøre...jeg er en av de som vil legge på meg litt...bygge opp muskler

 

Ps! Takk for fyldig svar :)

 

Hyggelig å være til hjelp!

 

Gå for rask gange, bruk gjerne "gåpinner". Som sagt tidligere, jogging er for utholdenhet, rask gange utholdenhet/trening. Jo mer bevegelse jo bedre trening! Ta gjerne noen situps/armhevninger når du kommer hjem og få maksimalt ut av morgentrimmen! :thumbup:

 

Haha.. når var det du begynte å gi treningstips a murra?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hva er hensikten med løpingen? Trening, for, fettforbrenning?

 

Vil bare nevne at rask gange er en mye mer effektiv trening om du ikke vil bruke så lang tid på morgen økten. Du bruker mer av kroppen og du trenger ikke så lange økter for f.eks forbrenning og form.

Jogging er en mer naturlig trening og du har større utholdenhet og trenger da lengre tid på økten for å øke potensial.

Hvah? Om du jogger og går fort i like lang tid, så forbrenner du mer fett ved å jogge, og kondisjonen blir bedre ved å jogge. Om du faktisk går KORTERE tid enn du jogger, så blir treningseffekten veldig mye mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...