Gå til innhold

CounterStrike FPS låst til 100?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett fere som har postet og spurt angående dette. testet selv og joda.. både i OpgenGL og i DirectX er FPs låst til 100.

Noen som vet hvordan dette kan låses opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
99 max. bare skru av vsync. du får ikke mer en 99. ikke 100 ikke 101 du får 99fps.

bruke www.rivatuner.com

Nei. 99.5 vil jeg si. Vanligvis så går FPS'en opp og ned mellom 99 og 100 når du bruker 100Hz og har skrudd av VSync.

Skrevet

fps er ikke låst eller lignende, men grafikkmotoren støtter ikke høyere enn 99 fps, ja det står 100, osv, men det er feil, fordi grafikkmotoren til HL støtter IKKE høyere enn 99.. for the moment beeing

Skrevet

i console skriv:

cl_showfps 1 - Da får du opp fps'en

cl_maxfps 1-99 - da setter du en max fps, hvis du har litt lav fps, kan dette hjelpe, da er fps'en stødig, og dette hjelper.

Skrevet

Og kven her ser forskjell på 100 fps vs 99 fps?

skriv cl_show_fps 0 eller ka det no er.. så er problemet løyst... Trur dykk lyt trenge litt meir før dere klager over fps'n.

Skrevet
Og hvorfor vil du det?? Hva skal du med FPS til mer enn 100!?!

-Chief- :woot:

eeeh... sammenlikning?? Like... benchmark?

Men går det ikke så går det ikke. :roll:

Skrevet

for benchmark så går du på et sted helt likt med 2 maskiner og skriver timerefresh i consol.. da får du et tall som viser fps den hadde..

dårlig forklart kanskje men altså.. orker ikke tenke er trøøtt

Skrevet

En kamerat av meg sliter med noe ala dette. Han skal kjøre 100fps MED vsync, og har skaffa nvidia refreshrate fix. Men må han ikke skrive noe i consolen også, noe som refreshrate eller lignende ?

Skrevet
En kamerat av meg sliter med noe ala dette. Han skal kjøre 100fps MED vsync, og har skaffa nvidia refreshrate fix. Men må han ikke skrive noe i consolen også, noe som refreshrate eller lignende ?

fps_max 99?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...