Gå til innhold

Norsk Vista SP1 klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vet noen om det kommer nedlastbare isos med vista som allerede har installert sp1 for oss som allerede har kjøpt vista ?

Jeg har en DVD her som har integrert sp1 orginalt. Denne har jeg brukt, og den er helt ok. Det er mye raskere å instalere vista når sp1 er integrert. Det tar 45 minutter og installere sp1 seperat.

Lenke til kommentar
vet noen om det kommer nedlastbare isos med vista som allerede har installert sp1 for oss som allerede har kjøpt vista ?

Jeg har en DVD her som har integrert sp1 orginalt. Denne har jeg brukt, og den er helt ok. Det er mye raskere å instalere vista når sp1 er integrert. Det tar 45 minutter og installere sp1 seperat.

hvordan har du gjort det? jeg har bare recovery-cden som følger med Acer'n min (ev. Recovery partisjonen), og jeg har en stygg forutanelse om at man bare får til de greiene dine med en original Vista installasjonscd. Si at jeg tar feil ... (?) [Gjerne en lenke til HowTo, eller lignende]

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ifølge > prisguiden er Vista m/SP1 tilgjenglig hos Netshop, men ikke hos andre.

 

Home Premium 32-bit

 

Home Premium 64-bit

 

Skjønner ikke dette helt, med at så få "eksemplarer" er produsert/trykt opp? (åpenbart har iallefall ikke de andre webutikkene lykkes å få tak i noen)

 

Er dette endelig butikk-versjon, eller noe slags tidlig/pre-release stuff? (hvis denslags eksisterer)

Lenke til kommentar
Det er endelig men uansett om du ikke får med SP1, så blir det nedlastet og installert automatisk av vista.

 

Ja opplagt, men er jo dumt pr.dags dato å kjøpe gammel versjon. Skulle man fulgt din logikk kunne butikkene f.eks. bare fortsatt å solgt Windows XP-versjonen fra 2001, siden alle senere oppdateringer/SP's blir nedlastet? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...