Skyline1 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Forrett: Second Base Hovedrett: Third Base Dessert: Ei varm seng å sove i.
2ball_ Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 pinne-kjøtt. som serveres med: poteter, kolrabistappe, ribbefett.o.l. (og et glass julebrus )
Yakamaru Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Forrett: Ostesmørbrød stekt i panne Hovedrett: All-you-can-eat restaurant som har bare godt stekt og krydret kylling xD Dessert: En evig lang mørk-materie kake <3
lolvik Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Forrett: Aner ikke ó.ò Hovedrett: MØSBREMLEFSE. Lett. Dessert: Hm.. Eplekake med vanilje is. D:
Gyr0 Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Forrett: Nah Hovedrett: Kjøttkaker og poteter med brun saus og surkål Dessert: En kake med fil inni.
Mektig Flamme Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Forret: Stor Kebab Middag: Thailansk Mat Dessert: En drit svær soft is med Jorbær strø!
Åsmund Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 hadde ikke orka å spist tror jeg. Hadde bare vert kvalm den dagen,,og dagene før.
Kuroi-Neko Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Forrett: Hvitløks baguetter Hovedrett: STooor hamburger fra TGI Fridays med bacon. og Seff Jack Daniels saus til. Dessert: Creme Brulee NAM. Ble skikkelig sulten nå-_-
Quote Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Forrett: Ingenting. Hovudrett: Deilige, heimelagde julepølser med surkål og gulerøtter. Dessert: Deilig Iskrem med bringebær attåt.
Nedward Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Forrett: Et lett rundstykke eller to med hvitløkssmør. Hovedrett: Indrefilét av okse som er så fersk og mør at kniven glir igjennom. Den må være rød inni. Dessert: Riskrem og rødsaus.
After Dark Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Forrett: Hvitløksbrød av god standar og coca cola Hovedrett: En saftig og mør biff med godt tillbehør og en mørk, sterk øl Dessert: Krydderkake og cappechino Jeg ville fått rømme til måltidet Meget originalt!
Tbau5 Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Fatterns hjemmelaga pizza *sikle*. Akkompagnert med julebrus på glassflaske.
mau5trap Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 (endret) Forrett: Grønn kyllingcurry med nanbrød Hovedrett: En sushitalerken med alt fra Abbor til Ål (bortsett fra at jeg aldri ville spist Ål) Dessert: Her burde jeg skrive noe fancy, men ingenting er bedre en snus etter et måltid. Endret 12. mai 2008 av €rlen
Werlin Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Jeg ville ha bedt om en gammel fransk baguette og en kokosnøtt, og forsøkt å lage en middelaldersk slaghammer og forsøkt å overvinne vaktene.
mau5trap Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Jeg ville ha bedt om en gammel fransk baguette og en kokosnøtt, og forsøkt å lage en middelaldersk slaghammer og forsøkt å overvinne vaktene. det må være en beinhard baguette hvis du skal klare å stikke den gjennom kokosnøtten for å lage en hammer :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå