Gå til innhold

Du er dømt til døden, hva blir ditt siste måltid?


Annalfabet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forrett:

Smarties - slik stor sylinder med Donald-Duck-figur oppå, og en stor kartong med Sjokomelk

 

Hovedrett:

Trippel Statoil-burger, uten grønnsaker og med mye ost og sylteagurk.

 

Desert:

"Smash", en pose smågodt (ikke lakris!) og en aldri så liten "wacky tobaccy". Helt til slutt skulle jeg hatt en slik stor kake med McGuyver bakt inn, så kunne han laget en bombe av Donal-figuren og Smash-posen, så skulle vi rømt ut i friheten.

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Forrett: Durum rullekebab

Hovedrett: Lasagne

Dessert: Sjokoladefondant med krem og brandysaus

 

... og cola til alle 3 :D

 

Du kan trygt hvile i fred over tanken at det står bare én prest å halvsover borti hjørnet mens du grilles.

 

:cool:

Lenke til kommentar

Forrett: Rundloff med fersk gravet laks.

 

Annen forrett: Reinsdyrpaté

 

Hovedrett: Brasiliansk indrefilet av okse, helst med en god peppersaus og fløtegratinerte poteter ved siden av.

 

Dessert: Bringebærgelé (finnes ikke bedre)

 

Annen dessert: Assortert ost og kjeks.

 

 

Verdt å bli dømt til døden bare for å spise det måltidet. :wee:

Lenke til kommentar
en eske full av tomme gelatinkapsler (sånn som disse), og en phoenix down. kombiner de ovennevnte, innta rett før henrettelse.

 

jeg er mildt sagt overrasket over at ingen har tenkt på dette enda.

og hva er "phoenix down"? :hmm:

 

Men hva om du drikker i deg så masse cola light som du klarer, for så å ta masse sånne pille aktige ting fylt med mentoes og bakepulver? det må jo bli bra!

 

KABOOM!

Lenke til kommentar

Må bare si at det første forslaget virket snadder. Vi kan drive massemord sammen, så kan vi dele det siste måltidet :blush: .

 

Forrett: En god fruktsalat, helst hjemmelaget av noen som vet hvordan jeg liker den.

Hovedrett: Grillspyd, marinert biffkjøtt med masse pommes frites, salat, hvitløksbrød og en grillpølse eller to. Kanskje en maiskolbe i tillegg, bare for å toppe det hele. Viktig med god grillsaus, ketchup, krydder og en iiiskald cola på siden.

Dessert: Riskrem tror jeg at jeg går for. Muligens en stratos.

 

Essensielt er at jeg får sitte ute mens jeg spiser det og det er mellom 20 og 30 plussgrader, og fint vær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...