Gå til innhold

Spill PC vs PlayStation 3

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg klarer ihvertfall ikke å tolke det utsagnet der til noe annet enn at du mener at selv om det er dyrere å kjøpe en pc så er det bedre fordi du stjeler spillene.

Det går jo begge veier da, skal man først stjele et spill hos Spaceworld for eksempel, har det ingenting å si om det er pc spill eller x360 eller PS3.

joda, men prøvde bare å vise fordeler/ulemper med pc. skal ikke nekte på at det kan tolkest feil, men som TCi sa. la oss ikke diskutere piratkopiering her. for det kan en egen tråd lagest.

Jaha, det var piratkopiering som ble diskutert.

PC og konsoll blir jo mer og mer like hverandre. Konsoller kommer med harddisk, kan spille av film og musikk, og har støtte for mus og tastatur. PC kan hvertfall bruke 360 kontroll på en del spill som er gitt ut til både xbob360 og windows. Er jo også mange andre gode håndkontroller. Virker som det hele smelter sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sant at pc er dyrere. men husk på at der slipper du å betale for spillene. desuten har du muligheten til å oppgradere.

Er det ikke bra når vi alle kan få ting gratis? Verden blir et bedre sted å leve med slike som deg, stå på.

trodde at vi var ferdig å diskutere dette jeg... men siden du tar det opp igjen så er vel du en som ikke har noe pirat på din pc tenker jeg.. Fint at du gjør verden til en så bra plass å leve da, skulle vært flere som deg :thumbup:

Skrevet
sant at pc er dyrere. men husk på at der slipper du å betale for spillene. desuten har du muligheten til å oppgradere.

Er det ikke bra når vi alle kan få ting gratis? Verden blir et bedre sted å leve med slike som deg, stå på.

trodde at vi var ferdig å diskutere dette jeg... men siden du tar det opp igjen så er vel du en som ikke har noe pirat på din pc tenker jeg.. Fint at du gjør verden til en så bra plass å leve da, skulle vært flere som deg :thumbup:

Jeg diskuterer ingenting jeg. Jeg forsøker bare å poengtere at det er et mildt sagt uholdbart argument for å kjøpe PC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...