Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløs Router for GET


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har WGT624 routeren til Netgear, som jeg bruker med GET ADSL Large, 6500kb ned/1000kb opp.

Jeg har mye problemer med den routeren, internetet disconnecter hele tiden (spesielt ved bruk av spill og torrent nedlastninger).

Jeg har samme router et annet sted, og også der startet jeg å få samme problem.

Lurer på om noen vet noe om den routeren, og så lurer jeg på om noen vet om en god router til eventuelt nytt kjøp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har WGT624 routeren til Netgear, som jeg bruker med GET ADSL Large, 6500kb ned/1000kb opp.

Jeg har mye problemer med den routeren, internetet disconnecter hele tiden (spesielt ved bruk av spill og torrent nedlastninger).

Jeg har samme router et annet sted, og også der startet jeg å få samme problem.

Lurer på om noen vet noe om den routeren, og så lurer jeg på om noen vet om en god router til eventuelt nytt kjøp.

 

Jeg ville forsøkt å oppgradere firmwaren på routeren. Virker som den henger\starter på nytt når du belaster den med mye trafikk. Dette er veldig vanlig på routere. Routeren har også en del ekstra sikkerhetsfunksjoner. Forsøk å deaktiver alle brannmur funksjoner bortsett fra NAT. Så lenge du har NAT og DHCP aktivert skal det en del til for å komme seg inn på pcne dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...