Gå til innhold

200 kroner, hva kjøper jeg?


Anbefalte innlegg

Jepp, da har tiden kommet. Endelig har jeg kommet over en liten pengeklump jeg ikke har tenkt å bruke på noe spesielt, og da gjør det vel ingenting å skvise et nytt spill inn i samlingen min, istedet for å ødelegge tenna minne på godteri og brus, eller stoppe blodsirkulasjonen i beina mine med en ordentlig fin og trang bukse.

 

Så var spørsmålet: Hvilket spill kjøper jeg? Jeg liker hovedsaklig FPS og RPG, men RTS går greit til tider, andre spill kan også anbefales om de er eksepsjonelt gode! :)

 

Man får jo ikke de nyeste og råeste spillene for 200 kroner, så jeg tenkte på noe essensielt kanskje. :hmm:

 

En liten liste over spill jeg allerede har som jeg tror kan fås tak i for under 200 kroner:

Neverwinter nights tilleggspakkene

Icewind dale 1 og 2 med tilleggspakken(e?)

Baldur's Gate 1 og 2 med tilleggspakken(e?)

Just Cause

Condemned

F.E.A.R

Diablo 2

Warcraft 3 med tilleggspakken

Gothic 2

 

Tror det var alt. Får skrive opp mer om jeg kommer på noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Steam har et ganske stort utvalg av spill til under 200 spenn.

 

Noe spesielt du kunne anbefalt innen det utvalget?

De har ganske mye. San Andreas, Vice City, HL2, Jade Empire, FlatOut 2, Rome: Total War, Tomb Raider: Legend, Vampire Bloodlines ... 9 sider med spill til $30 og nedover. :)

 

EDIT: Du skal selvfølgelig ha Deus Ex: GOTY Edition. Tidenes beste spill, gitt vekk til $9.95 (50 spenn).

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Steam har et ganske stort utvalg av spill til under 200 spenn.

 

Noe spesielt du kunne anbefalt innen det utvalget?

 

Prey for 25 kroner, selv om det tilbudet kanskje har gått ut nå. Usikker på hvor lenge det varte.

 

Edit: Det tilbudet har visst gått ut, men koster godt under 200-lappen fortsatt ;)

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

Går du opp til ca 250 kroner ($49.95 på steam) så får du The Orange Box (HL2 m/ lost coast, ep1 og ep2, Team Fortress 2, Portal) om du ikke har den allerede. Anbefales på det varmeste.

 

Eller så vil jeg anbefale StarCraft (SC + BW fåes for 69kr hos cdon), Diablo II + exp (ca 180kr) eller WarCraft 3 + exp (ca 200kr).

Lenke til kommentar

Orange Box har jeg, Starcraft har jeg, Diablo har jeg og Warcraft 3 med tilleggspakke har "jeg" (rettere sagt broren min). Se første innlegg. :)

 

Prey spilte jeg en demo av, og det falt ikke i smak.

 

CD-on skal skjekkes ut, samme med de tilbudene som Isbilen nevnte (på steam).

 

Mange takk så langt!

Lenke til kommentar
Steam har et ganske stort utvalg av spill til under 200 spenn.

Støtter den. Ellers kan jeg anbefale Company of Heroes som er et veldig bra RTS (koster 100-200 kroner).

 

Veldig enig her...kjøpte og rundet det for en stund tilbake siden, utrolig morsomt spill! Du likte jo RTS til en viss grad sa du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...