Snoft Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Vi er nå 3 personer fra jobben som har søkt om fri 19-27 mai for å spille age of conan. Boltrer oss da inn på et rom og kjører konstant gaming i 1 uke =) Noen fler som har slike planer? =)
maanemann Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) Høres faktisk ikke så dumt ut å sette seg sammen å spille. Særlig hvis man skal på PvP server. Hjelper på hastigheten levlingen en god del hvis man kan passe på hverandre, samt at det er morsommere å ha noen å chatte med på veien opp. Så kan man sikkert diskutere om en hele uke er for mye etc. Uansett lykke til dere som skal gjøre det! Endret 6. april 2008 av Skagen
Venerable Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) Har ikke bestemt meg for hvor lang ferie ennå, men minst en uke blir det. Jeg er den eneste MMO interesserte i vennegjengen. Så blir nok sittene alene Endret 5. april 2008 av LunarPoet
Robinvi Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Blir nok mest sannsynlig at jeg spiller ganske mye når det kommer, men jeg blir nok alene hvis jeg ikke klarer å rive med meg noen andre etterhvert.
Snoft Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Sa til sjefen at vi skulle til Hyboria vel! Har nå ventet 3 år +- på spillet, gidder ikke no halvhjerta gaming med 3-4 timer hver dag.. Kliner til når jeg har muligheten det!
Skagen Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 17 innlegg med off-topic er fjernet. Denne tråden er ikke til for å diskutere hvorvidt det er "lowlife" å ta seg fri for og spille, eller kalle hverandre både det ene og andre fordi man har forskjellige synspunkter. Hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Bjonski Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Blir nok hardcore lan i førstkommende helg når AoC treffer markedet. Har forhåndsbestillt, så får spillet den 23. mai.. (komplett har fått endret datoen av en eller annen grunn)
NuckChorris Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Blir nok hardcore lan i førstkommende helg når AoC treffer markedet. Har forhåndsbestillt, så får spillet den 23. mai.. (komplett har fått endret datoen av en eller annen grunn) Vel, er jo ingen som får spillet før den datoen, men de som forhåndsbestiller kan jo laste ned client 6 dager i forveien, og spille 3 dager i forveien(om det var det du mente med endring av dato osv) Kunne ønske jeg også hadde mulighet til å spille litt hardcore i starten, men har dessverre ikke mulighet til det. Stas blir det uansett
Walts Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 hadde vært kult, men blir vel meg alene foran pcen og dama i sofaen som klager på at jeg spiller Er bare jeg som syntes det var verdt å ta ferie for å spille age of conan
Rest1peace Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jeg og 5 andre kompizer fra bergen har tenkt å lane i fyllingsdalen, det blir nok hardcore gaming på oss. Det blir vell en helg kan jeg tenke meg, kommer sikker til å lvl ganske mye + at det er alltid gøyere å sitte sammen å game
Olsenhower Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Kan trygt si at den tiden er forbi. Kjæresten min hadde drept meg dersom jeg tok fri fra jobb og satt inne med datamaskinen 24/7 i fine mai-været. Blir nok en del spilling, men ikke så mye jeg ønsker.
bermar Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Har veldig lyst til å gjøre noe liknende selv, men det er midt i skoletida. Lurer på om jeg ikke har noen eksamner og shit rundt realese-dato også.
MysticoN Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Kan trygt si at den tiden er forbi. Kjæresten min hadde drept meg dersom jeg tok fri fra jobb og satt inne med datamaskinen 24/7 i fine mai-været. Blir nok en del spilling, men ikke så mye jeg ønsker. samme her, men skal prøve å megle frem et lite lan parti som jeg og en kompis kan ha hos han.
hallgeirg Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 jeg regner med endel spilling rett rundt release, og vi er vel en gjeng som kommer til å sitte pal i et par døgn.. har allerede satt av ei uke fri til AoC, men vi planlegger et stor "post-release-lan/party" i stavanger ei stund etter release, rett og slett i frykt for server problemer ved release. (noen som husker wow-releasen?) Så vi satser på å ha plass til mellom 3-500 AoC intresserte fra hele landet. så om noen av dere som skal lane ved release får en mersmak så er det bare å komme..
Elvorn Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Blir neppe lan. Men jeg har sommerferie da aoc slippes. Så det blir nok gaming inn i de sene nattetimer ja ^^
jorgenk4 Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Spørs jo hvor lang tid du bruker fra 1 - 20, pga at man er alene fra 1 - 20 så får ikke questa mye sammen ingame. Men får jo prata utenfor om noen har funnet ut en ting på questet som han andre ikke har gjort.
LarZen Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Er OT dette men hadde det ikke vært litt morro å prøvd å sammle så mange som mulig på samme server?
haffi Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Tenker på et lite lan i helgen etter. siden jeg får ny pc 10mai, og vi har mekka et guild med 10 folk fra hjembygda. GLEDER MEG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå