Gå til innhold

Fant en menneskebæsj utfor inngangsdøra


Savi0n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Hestemannen som la igjen bankutskrifter og store summer penger utenfor rideskoler i området. Han ville vise at han hadde penger, så han kunne betale dem for å gi ham adgang til stallen. Han ville ha sex med hestene.

 

-Bæsjemannen/Bæsje-terroristen, som bæsja ut offentlige dass rundt om i byen.

 

-Bleiemannen i Harstad (?) som dro rundt til pleiehjem med falsk legeattest om at han hadde skade i armene. Slik lurte han diverse personale til å skifte bleie på seg.

 

-Onanimannen som pleide å gjømme seg på en tursti ved Prestvannet, et lite vann ikke langt fra sentrum i Tromsø. Når det så kom joggende jenter, løp han etter dem mens han onanerte.

 

-Finnmarksbæsjemannen/Mannskitmannen, som helte bæsj inn i bilene til folk.

 

Worst superheroes ever.

Lenke til kommentar
god, finn ut kem sykingen er og drit han i trynet.

kan sikkert anmeldes til politiet vis det fortsetter å dukke opp driter utenfor døren.

er du sikker på at det er meneske bæsj foresten?

er vel få andre dyr som spiser mais...

(les første post)

Endret av napaIm
Lenke til kommentar
Kom til å tenke på noe.. hvordan vet du at det er en "menneskebæsj"?

Det var en gang en mann som kom gående bortover fortauet, men måtte bråstoppe for ikke å tråkke i noe brunt. Han bøyde seg ned og så på det. "Hmm, ser ut som menneskebæsj." Og han lukta på det. "Hmm, lukter som menneskebæsj." Og han tok på det. "Hmm, kjennes ut som menneskebæsj." Og han smakte på det. "Hmm, smaker som menneskebæsj."

Så reiste han seg opp igjen, og sa: "Det er nok menneskebæsj, da. Godt jeg ikke tråkka i det!"

Lenke til kommentar
Forrige uke merket jeg at noen hadde kastet masse tobakk utfør inngangsdøra våres her i Tromsø, uten å tenke noe særlig over det ble dette ryddet opp.

 

Idag, jeg skulle ut å hente posten , da ser jeg en stor menneskebæsj rett utfor inngangsdøra? Helt utrulig, har ikke ord!

Vet ikke om jeg skal anmelde saken eller om jeg skal sette opp et overvåknings camera! alt jeg kan si nå i farten er at personen mest sannsynlig har spist mais de siste 16timene. Har selvfølgelig nok en gang ryddet opp utfor døra, men tydeligvis er det en psykopat på avveie.

 

Noen som har noen råd ? :p

Kanskje noen som ble sint fordi du ødela tobakkslageret deres? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...