Gå til innhold

Aprilfest 2008 - PlaCBo - stockfoto


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den siste der likte jeg godt. Det er plakatmateriale.

 

Nå er det bare ei uke igjen, og hvis du har det som meg, begynner det å røyne på...

 

Stock-bilder er en utfordring å ta, og så skal de være litt som heismusikk - de skal likes av alle og være nokså upersonlige. Dessuten er det vanskelig å være original

 

Jeg synes du har klart den bort i mot umulige balansen mellom interessante motiver, personlig vri og den allikevel nødvendige musakk-aktige stock-foto-opplevelsen utrolig godt.

 

Stå på! Under ei uke igjen!

 

eitp

Lenke til kommentar

eitp: helt enig i hva du sier. Det begynner å røyne på ja - men det går mest på tid - ideer har jeg fremdeles nok av. Problemet er vel heller at de bildene jeg helst vil ta, tar lang tid å sette opp. Gårsdagens bilde var vel strengt tatt ikke "stock"-type heller, men mer wallpaper kanskje ?

 

petteram: Gårsdagens var et veldig enkelt "glass med lys undenifra"-bilde. Kan legge ut et oppsettbilde senere. Får vel også prøve å fjerne lilla-skjæret i fargene etterhvert.

 

Ellers tusen takk for alt skrytet :-D

Lenke til kommentar

26 april:

post-119875-1209247116_thumb.jpg

 

Endelig et ølbilde jeg ble fornøyd med. Vanskeligere enn å ta bilder av barn jo. Har bare sekunder på seg for å ta bildet på rette tidspunkt. Ble en del forarbeid for å få til dette. Oppsettbilde ble det ikke fordi jeg kom til å søle endel og måtte hastig demontere for å unngå at alt ble vått.

 

Edit:

 

Fargene er ikke så blasse på orginalbildet, har bare ennå ikke fått orden i eksporten fra lightroom. :-(

Endret av PlaCBo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...