Hunter147 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) I følge amerikanske etterretnings byråer er det kommet fram at den hyppige feil prosenten på Xbox 360 skyldes svindel. Microsoft har innrømmet at de har bygd maskinvaren slik at den skal ødelegge seg selv etter en viss tid, og at fortjenesten er oppmerksomhet og at folk må til syvende og sist må kjøpe ny konsoll. "I don't use the shit, I sell it" utalte Microsofts grunnlegger Bill Gates til den amerikanske avisen New York Times. Resten av ledelsen i Microsoft tar sterk avstand til utalelsen, men kan innrømme de har produsert konsoller med feil vare bevisst. Flere norske brukere har ringt og sendt mail til Microsoft Norge i denne sammenhengen. Administrerende direktør Knut Morten Aasrud tar sterk avstand til svindelen og sier at de jobber uavhengig av hovedkontoret i USA. Aasrud vil også legger plaster på sårene til de berørte brukerne, og utaler at de jobber på spreng for å finne en god og passende løsning. Diskuter!!!! Endret 1. april 2008 av Hunter147 Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Heldigvis bare litt over 12,5 timer til dagen er over. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 ai. blir en lang dag dette... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Off.off og nok ein off I dag blir det mye spilling, og lite forumtid tenker eg Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Det OP gløymde å ta med i første post var at Microsoft skiftar namn til "Brit Pop Homos". Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Haha tidi denne, men det beste i dag må vell være at Bungi skal bli selvstendig og forlate MS Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Flametråd? EDIT. Faen er 1. April i dag. Never mind Endret 1. april 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Det OP gløymde å ta med i første post var at Microsoft skiftar namn til "Brit Pop Homos". ...og hovedmarkedet blir forflyttet til tyske bdsm-organisasjoner Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Å fy faen, jeg gikk rett på! Dere blir ikke og se meg mer her i dag Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 selv om det uten tvil må vere noe sant i det (ellers så kan ikkje mictosoft lage skikkelige konsoller) så virker det faktisk sant, men det er jo 1 april, Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg som nettopp fikk panikk, og kastet xboxen rett ut ruta. Helvete Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Hadde du tatt deg tid til å skrive en litt mer seriøs artikkel, hadde kanskje noen få gått på den .. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg gikk rett på haha sykt bra Lenke til kommentar
marama Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 gikk rett på selv sendte en melding til en kompis før jeg skjønte det... flaut Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Man kan da ikke være særlig oppegående om man går på noe slikt som dette? Lær dere å vær kritisk til ting dere leser - spesielt på et diskusjonsforum! Lenke til kommentar
marama Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 så lenge det handler om microsoft så tror jeg på det meste. ingentig overasker da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 For å unngå misforståelser og feilinformasjon stenges tråden, da 1. april er over. Skulle tråden fått leve videre, med etterfølgende diskusjon og mulige feilinformasjon går vi bort i fra hele meningen med forumet. Tilbakemeldinger på moderering kan tas per PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg