Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vanskeligere å opppdage soten på siderutene foran om man kjører mørkere bak også. Da vil de (BT) hvis du er heldig, se at vinduene bak er mørkere enn de foran og ikke tenke noe mer over det. Kjører du lik sot overalt så ser de det lettere.

 

Minner meg forresten om en bil jeg så når jeg var nede i Qatar for noen måneder siden. Kjørte da ved siden av en bil som hadde kølsota alle rutene. Så ikke en dritt inn noen av vinduene :p Var litt stilig der og da, men sikkert ikke veldig populært her til lands.

Lenke til kommentar

Jeg føler vel egentlig at det blir penest og best med tanke på politiet! Samt at det blir en nyanse igjennom det hele. Hvor mye forskjell bør jeg ha på vinduene?

 

Forslag:

 

Sideruter foran: 30% soting

Sideruter bak: 50% soting

Bakrute: 70% soting

 

Så mellom hver rute er det 20% forskjell i sotinga.

Lenke til kommentar

Kor mykje rekna du med å legge ut på sotinga egentlig?

Er no nesten komplett no, skuta di:P

Blir vel fort 3-4000 tenker jeg, da det blir proffsoting. Prøver å gjøre alt tilrette for at de bare kan klæsse på sotinga, uten å demontere masse ting og tang. Da blir det litt billigere:)

 

Ja, begynner å bli komplett nå! Når soten er på plass, er vel steg 1 utvendig ferdig! :)

Lenke til kommentar

Man må ikke ta ut rutene, ihvertfall ikke på min bil. Fyren som sotet sa det gikk fint å sote slik det var, så det var jeg jo heldig med!

 

Litt dødt i tråden nå, da jeg har igjen siste eksamen som er ferdig på tissda'n. Da blir det mer fokus på bil gitt! :D Kommet noen snedige ideer om produkter, så vi får se om det blir oppfylt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Nja, har jo hatt litt ferie en stund nå, men jeg har drevet med spennende ting for det!

 

1. Tuklet med senkinga. Sleit med at det kom en "pop" lyd fra demperne når jeg svingte skikkelig på rattet, og fant ut at jeg ikke hadde satt de helt 100% riktig sammen. Det tar masse tid å bare ta ut demperen, så dette tar jo litt tid. Har nå endelig fått løst problemet tror jeg, så tror dette kan bli bra!

 

2. Fiklet med litt oppgraderinger i interiøret mitt. Følte jeg trengte litt mer "piff", så dere får glede dere. :)

 

3. Har jo også lekt litt med kalipperne

 

4. Og bestilt litt snasne ting

 

 

Så det er ikke dødt her! Skal snart lempe ut en update slik at dere blir "up-to-date"! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...