Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Jeg holder på og skifter fra 4A-GE til 4A-GZE i en Toyota Corolla AE86. Så jeg kunne tatt på meg jobben :p

Du får gi meg en PM med pris! :)

 

Sprell..? Regner med det blir lakk på de. :)

Ja, du er inne på noe!

 

Blir nok noe pussing og lakk ja! Tviler ikke på om de blir oransje, i og med at noe inni bilen er det og som jeg har forstått så liker du det vegard? :p

Du er også inne på noe ja! Fargevalget er heller ikke gæli heller!

 

kjempe showcase, har lest siden i går ( ikke i strekk da seff), kjempe spennende dette! får lyst til å skru på bilen selv her nå :p kjempe jobb du har gjort AnaXyd!

Takk skal du ha! Flott å få nye folk som følger med! :)

 

---

 

Skal lesse på med litt bilder til dere snart, må bare få en heftig eksamen i havn først! :) Har forresten tatt og remontert den demperen som bråkte og skrudde den sammen igjen slik som på bildet i min forrige post. Problemet har bedret seg, men ENDA er det litt sånn lyd når jeg svinger skikkelig. Meget irriterende..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg holder på og skifter fra 4A-GE til 4A-GZE i en Toyota Corolla AE86. Så jeg kunne tatt på meg jobben :p

Du får gi meg en PM med pris! :)

Tror jeg bor litt for langt unna, og det tar for lang tid til at jeg kan gjøre det :/ Bor i Lofoten, og har jobb og stuff å gjøre (skru på AE86en blant anna)

Lenke til kommentar

Jeg holder på og skifter fra 4A-GE til 4A-GZE i en Toyota Corolla AE86. Så jeg kunne tatt på meg jobben :p

Du får gi meg en PM med pris! :)

Tror jeg bor litt for langt unna, og det tar for lang tid til at jeg kan gjøre det :/ Bor i Lofoten, og har jobb og stuff å gjøre (skru på AE86en blant anna)

 

You tease!!! :tease:

Lenke til kommentar

Bilder skal dere få, skal bare ta noen knasende bra noen først! Har hatt eksamen opp etter ermene de siste ukene, så vært dårlig med bil-aktivitet.

 

Men kan legge ut litt fra forrige photoshoot jeg tok:

 

 

mini-IMG_7914.jpgmini-IMG_7912.jpgmini-IMG_7909.jpgmini-IMG_7907.jpgmini-IMG_7903.jpgmini-IMG_7901.jpgmini-IMG_7880.jpg

 

 

Må lære meg å bruke kameraet først, og finne noen gode vinkler, ikke minst gode bakgrunnsmotiver først! :)

 

Jimbo: Synd at du bor så langt unna! Du får ta turen østover og bo på hotell imens da vøtt. :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Du som er så flink til å lage en helhet, jeg har en liten utfordring; Å få 2DIN- enheten til å blende bedre inn. Altså noe matt lakk istendenfor den pianolakken.

 

Men det er pokker meg et strøkent interiør. Men jeg har ikke merket før at du har både oransje og gule sømmer. Så litt rart ut...

Lenke til kommentar

Har selv vært og knipsa på kjørka der ja! Bra location!

 

Men ærlig talt Vegard, det interiøret der er helt utrolig digg, sett det live en gang, og det ser like bra ut på bilder som i virkeligheten, fortsatt imponert over hva du har fått til! :)

 

Hva slags kamera bruker du? Type linse? Vidvinkellinse?

Lenke til kommentar

Tror det er det peneste interiøret jeg har sett i en Celica! :)

Takk for det! :)

 

Du som er så flink til å lage en helhet, jeg har en liten utfordring; Å få 2DIN- enheten til å blende bedre inn. Altså noe matt lakk istendenfor den pianolakken.

 

Men det er pokker meg et strøkent interiør. Men jeg har ikke merket før at du har både oransje og gule sømmer. Så litt rart ut...

Gult og oransjt er ikke noe som bryter veldig med hverandre med tanke på farger, så det ser absolutt ikke galt ut. Det er heller ikke mange som kommenterer det, eller ei legger merke til det. Når jeg kjøpte det var det ikke mulig å få det i oransjt, så jeg valgte gul.

 

Men, det er en helhet i det: Det er sterkere oransjfarge i dørene, blir litt blassere i setene og gul i midten. Så det er symmetri og det som er, så jeg er fornøyd. :)

Har selv vært og knipsa på kjørka der ja! Bra location!

 

Men ærlig talt Vegard, det interiøret der er helt utrolig digg, sett det live en gang, og det ser like bra ut på bilder som i virkeligheten, fortsatt imponert over hva du har fått til! :)

 

Hva slags kamera bruker du? Type linse? Vidvinkellinse?

Var bra sted ja, absolutt! Heftig utsikt utover, men vanskelig å få både bil og motiv fremhevet. Takk for at du liker den, vi får ta en photoshoot en dag, så får du se bilen rein, live!

 

Kameraet er Canon EOS 50D, med en vidvinkel Canon 10-22mm EF-S linse, samt et UV filter på toppen igjen. :) Vidvinkel er et MUST når man skal ta bilde av biler!

Lenke til kommentar

Takker! :)

 

Jeg har masse mer på "gjøre ting" lista mi, og av dyre ting vil det være:

 

- Sote rutene

- Bygge om til elektrisk vindusheis, dvs kjøpe nye dører med dette montert og bytte over

- Nytt eksosanlegg, effektanlegg

- MERE HESTER!

 

Så, listen blir nok aldri tom! :) Er også litt småtteri med interiøret jeg skal dulle litt med fremover nå, samt få ferdig senkinga og få dette godkjent.

 

Og så pleier det jo å dukke opp random ting da! :D

Lenke til kommentar

Soting er lov alle steder utenom frontvinduene. Altså, hovedruta di, og siderutene. Meeen, planen min er å sote det slik at man ikke ser det så lett at jeg har sotet foran. Og jeg ser heller ikke poenget med å kølsote slik at man ikke ser igjennom i det heletatt. Så vi får se, skal sjekke litt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...