Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fulgte med noen 18" chrome felger til bilen min, de skal jeg selge asap, har ikke sans for chrome felger i d heletatt, blir for mye "yo yo neger, bitches `n my hoes" :sick:

Syns fremdeles momo var tingen

Skrevet
Fulgte med noen 18" chrome felger til bilen min, de skal jeg selge asap, har ikke sans for chrome felger i d heletatt, blir for mye "yo yo neger, bitches `n my hoes" :sick:

Syns fremdeles momo var tingen

Ikke noe rart i at nesten alle bilene her i Norge er dønn kjedelige å se på når dere kommer med den instillingen her :p

Hva med felger av "matt" ?

post-79212-1236185931_thumb.jpg

post-79212-1236185936_thumb.jpg

Skrevet

Mye bra forslag her, men chrome er desverre ikke helt min stil... :hmm: Altså, enkelte biler ser jo råe ut med chrome, men jeg tror ikke jeg vil ha den "bling" faktoren på min bil. Jeg prøver jo å kjøre clean stil! :)

Uansett, takk for forslagene! Kom gjerne med flere!

Vil uansett lufte de Zito felgene for dere igjen. Jeg syntes de har ganske bra potensiale i seg, og de er ganske billige og jeg får dem med bra dekk.

car1452-e.jpg

car1452-d.jpg

car1452-f.jpg

(Front/Rear: 8.0" x 18" + 225/40/18 Tyres)

Hva tenker dere?

Skrevet

Zito er billig og bra :D

Pene på bilen så fortsatt dit min stemme går..

Mye av det som blei nevnt over er billig ja, men heller ikke den råeste kvaliteten..

Skrevet

Valget heller fremdeles mot Zito felgene ja, men noe jeg savner med de er konstraster. De har noen sølvfargede nyanser, men desverre litt lite for at det blir akkurat nok kontraster...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...