Gå til innhold

Stooor artikkel om produksjonen av GTA IV!


Anbefalte innlegg

March 28, 2008 - Grand Theft Auto IV, coming to PS3 and 360 April 29, is arguably the most anticipated game of the year. And with good reason. Rockstar is offering gamers a chance to explore the most authentic city ever seen in a videogame, complete with compelling storyline, and a hefty multiplayer. But what went into making such a massive game? We spoke with VP of Creative, Dan Houser and Rockstar North Art Director Aaron Garbut to get an in-depth look at the creative process.

 

The two provided so much information we had to split the discussion into two separate pieces. Today, you'll learn about the origins of GTA IV's story, what makes Niko the best character Rockstar has ever created, learn about the new dynamic relationship system and find out what went into building Liberty City. On Monday, we'll give you the full scoop on the gameplay additions and improvements.

 

http://xbox360.ign.com/articles/863/863028p1.html

 

Dette blir kveldslesingen min i allefall :cool:

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IV, ikke VI..

men, hopper over dette... Skal bare spille Lost Odyssey og kose meg så mye jeg kan med det, helt til GTA kommer ut! Også kjøpt inn Gears Of war og Condemned for og korte ned ventetiden..

No more Heroes ligger også på vent.. :D

 

Liker å lese en anmeldelse av spill, ellers så synes jeg det er morsomt å starte på ny, særlig med GTA spill der du får en sånn "oi, går det ann? Stiiilig!" :)

 

Hvordan man kan få gjort noe annet enn spill og jobb er ett godt spørsmål spør du meg

Lenke til kommentar
GTA IV blir nok helt klart ett av de beste spillene i år, og jeg gleder meg virkelig. Blir godt med å endelig få komme et steg videre med ny grafikkmotor. Skal veldig veldig mye til for at dette ikke skal bli en suksess. Og vi får håpe de selger så bra at EA ikke får kjøpe dem :p

Om EA kjøper GTA, så kommer jeg til å dø litt inni meg. Og da kommer jeg aldri til å kjøpe ett eneste GTA spill igjen.

Lenke til kommentar

Det hadde jeg ikke hatt selvbeherskelse til.. Tror ikke EA hadde sagt ett ord på hvordan GTA blir laget isåfall.. Det beste for de, hadde bare vært å holdt seg unna, å så bare gi ut spillet.. Ikke noe mer!

GTAIV satser jeg på at blir det ene spillet som får meg til å være glad av at jeg bor hjemme på bygda, mens resten av kammeratene mine studerer i byen, eller er i militæret.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...