Gå til innhold

Tips til komediefilm å se


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vent litt, vent litt, å hærlighet, vi har jo glemt å nevne Jay & Silent Bob Strike Back, det er noen scener der som får en til å grine av latter. ANBEFALES!

 

Jay & Silent Bob Strikes Back kan vel strengt tatt bare anbefalles først når en har sett samtlige av Kevins Smiths filmer, ellers er den ganske dårlig ettersom humoren utelukkende er intern.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

The Benchwarmers er en veldig underholdende film med Rob Schneider, David Spade og Jon Heder.

Monty Python filmene (The Holy Grail, Life of Brian & Meaning of Life) er ganske artige.

Liar Liar/Lystløgneren er en veldig artig film med Jim Carrey. Plotet er en advokat som lever på løgn, som plutselig ikke kan lyve på 24 timer.

Happy Gilmore er også veldig underholdende, med Adam Sandler som en ishockeyspiller som begynner med golf. Han har også et raseri som passer mer eller mindre bra inn :)

 

Jeg vil også gi to stand-up tips: Stand Up Festivalen 2005. Utrolig morsom. Jeg må si at da jeg og noen venner så den, så var det nesten latterutbrudd i 2 timer i strekk.

Det samme gjelder "Ka e Vitsen", Dagfinn Lyngbø's show. Et ord: Genial!

Lenke til kommentar

Superbad er faktisk den beste komedien jeg noensinne har sett. Så denne med en kameratgjeng for noen måneder siden, og ufattelig nok var jeg den eneste som likte den. :ohmy:

 

Fear and Loathing in Las Vegas kan vel nesten ikke kalles en komedie, men jeg føyer den like gjerne til. Denne filmen inneholder utrolige morsomme scener, men også scener som gjør deg nærmest trist. Glitrende skuespill fra Johnny Depp og Benicio Del Toro er med på å gjøre dette til en klassiker.

 

The Big Lebowski er en utrolig stilig film av Coen-brødrene. Absolutt severdig!

 

Dersom du er ute etter latterkrampe vil jeg anbefale Airplane! og Top Secret! Disse filmene inneholder replikker som vil få deg til å le høyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...