Gå til innhold

Grand Theft Auto IV exclusive content for ps3?


Anbefalte innlegg

Ahhh, Pre-ordra spillet nå!... Gleder meg som en unge, kosta ikke mer enn 300 kroner, så synes det var en grei deal.

 

Slengte inn en ordre på Dual Shock 3 i tillegg. Den kostet så mye som 250 kroner.

 

Da er det bare å vente.

 

Vil også nevne at jeg har fått tak i beta kode til Japansk MGO (Metal Gear Online) som kommer 17.april?... Så ja, slutten av denne måneden, og resten av mitt liv kommer til å bli MGO+GTA4 24/7.

 

Thank you.

'

Hvor bestillte du fra ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahhh, Pre-ordra spillet nå!... Gleder meg som en unge, kosta ikke mer enn 300 kroner, så synes det var en grei deal.

 

Slengte inn en ordre på Dual Shock 3 i tillegg. Den kostet så mye som 250 kroner.

 

Da er det bare å vente.

 

Vil også nevne at jeg har fått tak i beta kode til Japansk MGO (Metal Gear Online) som kommer 17.april?... Så ja, slutten av denne måneden, og resten av mitt liv kommer til å bli MGO+GTA4 24/7.

 

Thank you.

'

Hvor bestillte du fra ?

 

Bestillte fra vgp.ca

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Er man ikkje meir forsiktig med gullspillene sine så fortjener man nesten ikkje å eige mediet spillet er lagret på.

 

Biler nå til dags, kommer med air-bags, abs-bremser og sikkerhetsbelte..

Dersom den neste Toyota'en kom uten alt mulig sikkerhets-utstyr, og Toyota sin innstilling var at dersom folk ikke kjørte forsiktig så fortjente dem nesten ikke å overleve evt. ulykker, jeg regner med at dette hadde vært ett minus også for deg når du skulle velge bil-modell, selv om du sikkert er en forsiktig sjåfør. :-/

 

Selv har jeg endel CD'er og DVD-er, som er ødelagt av forskjellige grunner som jeg ikke har hatt kontroll over, og synes at det er kjekt at ingen av Blu-ray'ene mine er blitt ødelagt enda. :)

Er storfornøyd med at de har BR-konsernet har påbud om å bruke dette beskyttelses layeret på alle BD-discer. :)

 

For Guds skyld, ro deg ned. Virker litt rart å kjøpe spillet til PS3 fordi mediet tåler mer hardhent behandling. Jeg mener, "Wow! Disken funker selv om jeg kasta'n i veggen. Tøfft!". Who gives a shit?

Lenke til kommentar
For Guds skyld, ro deg ned. Virker litt rart å kjøpe spillet til PS3 fordi mediet tåler mer hardhent behandling. Jeg mener, "Wow! Disken funker selv om jeg kasta'n i veggen. Tøfft!". Who gives a shit?

 

Meldingen min var et svar til han som ikke skjønte logikken i hvorfor en person ville velge å ha en spesiell versjon pga. mediaet det ble levert på. :-/

Ingen som har foreslått å kaste spillet i veggen, eller noe i den dur, før du kom med forslaget.

 

En person sa han ville ha Blu-ray-versjonen, en annen skjønte ikke logikken i å velge versjon pga. mediaet spillet kommer på, og jeg ga han med ett mulig scenario til å foretrekke et media over det andre. :)

 

Dersom han skal oppbevare spillet i vannbad, ville DVD-en forøvrig vært bedre valg, så dersom Krosjefen faktisk skal bedrive suppekoking av plater så bør han holde seg til DVD.

Men under normal behandling, og så å si alt annet bruk, så vil selvfølgelig Blu-ray være å foretrekke dersom du står fritt til å velge, og formålet er å minimalisere sjangsene for at mediaet skal bli ødelagt/skadd. :)

Lenke til kommentar
Meldingen min var et svar til han som ikke skjønte logikken i hvorfor en person ville velge å ha en spesiell versjon pga. mediaet det ble levert på. :-/

Ingen som har foreslått å kaste spillet i veggen, eller noe i den dur, før du kom med forslaget.

 

Jeg synes bare eksempelet ditt var tåpelig. Det finnes inget sammenligningsgrunnlag mellom en bil uten sikkerhetsutstyr og en dvd uten blurays beskyttelse. Å kjøpe PS3-versjonen av GTA4 utelukkende fordi DVD-er blir letter ødelagt enn Blu-ray, høres for meg ganske latterlig ut. Å kjøpe en bil med sikkerhetsutstyr der i mot, er ikke latterlig i det hele.

Lenke til kommentar
Meldingen min var et svar til han som ikke skjønte logikken i hvorfor en person ville velge å ha en spesiell versjon pga. mediaet det ble levert på. :-/

 

Da hadde du strengt tatt ikkje trengt å quote meg :p

 

Jeg quotet Thomas_H, deg quotet jeg etterpå når du mente at folk som ødela DVD'ene sine fortjente det. :)

 

Jeg synes bare eksempelet ditt var tåpelig. Det finnes inget sammenligningsgrunnlag mellom en bil uten sikkerhetsutstyr og en dvd uten blurays beskyttelse. Å kjøpe PS3-versjonen av GTA4 utelukkende fordi DVD-er blir letter ødelagt enn Blu-ray, høres for meg ganske latterlig ut. Å kjøpe en bil med sikkerhetsutstyr der i mot, er ikke latterlig i det hele.

 

Vell, jeg synes eksempelet _ditt_ med å slenge Blu-ray'en i veggen var tåpelig...

Det er heller ikke noe godt sammenligningsgrunnlag.

Det er plenty andre grunner til å kjøpe PS3-versjonen, iogmed at det er den billigste versjonen med hvor du kan spille online o.l uten å måtte betale for det, de gangene du ønsker det Men han skjønte ikke logikken i å velge en spesiell versjon pga. mediet som en annen skulle gjøre, og jeg ga han en. :)

Ingen som tvinger han til å kjøpe versjonen som er minst sannsynlig blir ødelagt, men det er tross alt hans valg.

Lenke til kommentar
Meldingen min var et svar til han som ikke skjønte logikken i hvorfor en person ville velge å ha en spesiell versjon pga. mediaet det ble levert på. :-/

Ingen som har foreslått å kaste spillet i veggen, eller noe i den dur, før du kom med forslaget.

 

Jeg synes bare eksempelet ditt var tåpelig. Det finnes inget sammenligningsgrunnlag mellom en bil uten sikkerhetsutstyr og en dvd uten blurays beskyttelse. Å kjøpe PS3-versjonen av GTA4 utelukkende fordi DVD-er blir letter ødelagt enn Blu-ray, høres for meg ganske latterlig ut. Å kjøpe en bil med sikkerhetsutstyr der i mot, er ikke latterlig i det hele.

 

Igrunn er dette med mediet en ganske god grunn. Jeg ødela selv min søsters GH3 dvd på X360, bare fordi jeg med et lite uhell var uti den mens den var i. Jeg var så vitt uti den, så kom en jæ**** skranglelyd og DVD så ut som den var pusset med sandpapir. Det var det spillet. Selv om PS3 ikke ødelegger plater så lett som xboxen, så er det uansett greit å ha denne beskyttelsen som BD gir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...