AltF4 Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Å ikke fullføre Okami er en synd! Runna det 2 ganger, måtte ha alt. I mine øyne et fantastisk spill. Men: Resident Evil 4 (ps2). Kom høvelig langt, begynte å få ildkuler i hodet når jeg skulle sveive kanon og dermed sa det stopp. Irriterende, for jeg ville veldig gjerne se slutten og finne ut eventuelle linker til Umbrella også videre. Og siden jeg har en drøm om å fullføre det en gang leser jeg ikke på Wikipedia for å finne det ut heller. Deus Ex (pc). Jeg husker ikke en gang hvorfor jeg stoppa, men starte igjen gjør jeg ikke. Obs: Vet det er et gammel spill, men fikk det billig på Steam og hadde fått inntrykk av at det var en gang veldig så populært. Company of Heroes (pc). Fikk det gratis med grafikkortet jeg kjøpte, likte det, spilte en del og ble plutselig satt ettertrykkelig på plass av sinna tyskere med tanks. Og der ble jeg stående. Final Fantasy XII (ps2). Jeg greide ikke kampsystemet og lisensgreia, jeg kom meg ombord på et luftskip og der er jeg den dag i dag. Silent Hill 3 (ps2). Gikk meg bort på togstasjonen en natt, gikk og la meg og siden har jeg aldri våknet med lysten på å prøve å finne veien. Side-notis: Ekstra figurer i Resident Evil 2 (ps). Runna det til slutt på litt over timen med både Leon og Claire, bare A rankinger hver gang, men når jeg endelig skulle satse på å få de to hemmelige gutta (ok, den ene var en diger rød firkant) så ble jeg med et lei. Men jeg tror jeg fortsatt den dag i dag skal greie å runde det med tilgang til de hemmelige kostymene og rakettkaster og gatlingun ved spillets start etter slutt. Ok, tungvint forklart men har du spilt det skjønner du hva jeg mener.
Shtian Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Assasins Creed (X360) - Kult, men sinnsykt ensformig San Andreas (X360) - Elsker GTA-spillene, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått somla meg til å bli ferdig med dette Bioshock (x360) - Til de grader det verste møkkaspillet jeg har spilt, ble fort bytta i et annet spill. Zelda: Phantom Hourglass (DS) - Ble nok ikke like fascinert av dette spillet som veldig mange andre, var bare ikke noe moro. Zelda: Twilight Princess (Wii) - ZzZZzzZ Gears of War (X360) - CD-en ble ødelagt
Bruker-104685 Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Spill som jeg ikke fullført er og ganske mangen gitt Kom ikke på noen mer nå i farten, men skal prøve og ressonere meg fram til dem andre Okami til PS2: Spilte meg lei etter 19 timer og hadde ca 3 brushpower igjen å få. Følte jeg spilte kansje litt for mye når det kom... Crysis til PC: Spillet lagga mer utover i spillet ca 2timer etterpå noe som resulterte og aldri fullføre det. Hadde det på low men fps kunne droppe ned til 13 på en liten gunfight med 3 menn, off tragiskt dårligt optimalisert. Spillet ble preget av mye linære ting, og alt det du gjør i spillet har jeg sett før, ikke noe banebrytende noe med dette spillet. Alt fra kjedelig gunfights til tam historie! Jeg ble bitt av bassillen folk sa dette skulle knuse alt av fps-spill noe som er helt tragiskt å si!! FarCry: Her var det tragiskt linært, ble lei etter første gang du er i jungelen, og når jeg kom til det båtvraket så sa det bare stopp for meg rett og slett! Final Fantasy 12: Synes spillet ikke engasjerte meg i det hele tatt, savna skikkelig vanlig tradisjonell rollespill, hata det WoW-preget gameplayet. Og ikke minst cutscenene gjekk jeg å spilte i 10 timer for å bare oppdage 1 cutscene Shadow Of Colossus: Dette var helt latterligt å spille, kunne jo faen ikke kontrollern, lagga til det grader, og jeg kom aldri oppover på "gigantene". Ble ikke revet med i denne tittlen nei! Endret 29. mars 2008 av Toman85
Hr. Jenssen Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 FarCry har nok ikke jeg heller gjort meg ferdig med. Gikk rimelig lei etter hvert som mutantene kom. Ikke spør meg hvorfor, men å skyte på monstre appellerer ikke like mye for meg som å skyte mennesker. Crysis, derimot, har jeg sikkert nå gått gjennom 4-5 ganger. Elsker spillet, selv om at det kunne vært mye bedre (ikke teknisk bedre, selvsagt).
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Jeg gleder meg til noen svarer Portal Hvorfor i all verden det? Portal gikk da å runne på en rask kveld.
WaterMarked Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Crysis til PC: Spillet lagga mer utover i spillet ca 2timer etterpå noe som resulterte og aldri fullføre det. Hadde det på low men fps kunne droppe ned til 13 på en liten gunfight med 3 menn, off tragiskt dårligt optimalisert. Spillet ble preget av mye linære ting, og alt det du gjør i spillet har jeg sett før, ikke noe banebrytende noe med dette spillet. Alt fra kjedelig gunfights til tam historie! Jeg ble bitt av bassillen folk sa dette skulle knuse alt av fps-spill noe som er helt tragiskt å si!! Kjøp ny pc så blir det nok bedre. Grafikken er jo halve opplevelsen i det spillet. ------------- Oblivion pc og ps3. Har perioder der jeg spiller det mye for å slutte helt. Men liker veldig godt atmosfæren i spillet, fint spill for å si det enkelt. Men main questen er mildt sagt dårlig! Far cry. Gikk lei. zelda ''wii'' Greit spill. ssx til wii '' husker ikke hva det heter'' Morsomt, men for å si det enkelt. Ps3 har tatt over for wii'en. Selv om jeg falt for mario. hl ep 1. Begynte, slettet det pga formatering. Men var ikke det store. Må jeg spille EP1 for å forstå hva som skjer i EP2? Sonic til sega mega drive. Umulig bane som gjorde at det havnet på hylla. Men jeg var ikke store karen når jeg spilte dette. Crysis.Eneste som gjør at jeg liker dette spillet er grafikk osv. Hadde ikke spilt det viss det hadde vært source-grafikk for å si det enkelt.. Men pleier oftest å runde spillet viss jeg ikke går lei. Sliter med å finne spill som jeg faller for nå for tiden, så det blir fort mange titler jeg alldri fullfører.. Endret 29. mars 2008 av The_Free_Man
Morten_H Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 hos meg blir det fifa07 dere som har spilt det vet nok koffer. hint målmann just cause lånt det vekk, men kan nok klare det mangler bare eit race gost recon 1 vanskelig multi player (be the best player eller noe sånt) single player snart ferdig spørs om eg gadda. kampen om midgar II det blir så kjedeligt etter vert forza 2 mangler noen biler. test drive u har blitt så vanskelig multiplayer når folk har funnet ein måtte å jukse på eller ikkje spiler ranked lengre.
Kühlschrank Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Jeg gleder meg til noen svarer Portal Nei, se der fikk du viljen din. Jeg har aldri gjort ferdig Portal fordi spillet var ikke min type spill.
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 GTA San Andreas. Gikk helt bra til man måtte begynne å fly, hoppe i fallskjerm etc. Ble til slutt så frustrert at spillet bare ble gitt opp
nerd-light Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 de to siste spillene til lara croft: det første ga jeg opp der du skal drepe et underjordisk sjømonster på en komplisert måte, prøvde flere ganger men så gadd jeg ikke mer. I det siste spillet har jeg nå møtt en diger dinosaur og har bare standard pistolene så da tar det lang tid å drepe det, ganske kjedelig synes jeg, men kan hende jeg starter på nytt. ellers er det mange spill jeg begynner på, men så blir de bare liggende, tror jeg går litt for hardt ut og er litt for ambisiøs til hva jeg får tid til. Prøvde forgjengeren til oblivion morrowind spilte det vel litt, men har vel funnet ut at jeg ikke er noen rollespiller, det gjelder nesten alle type rollespill, unntatt titan quest det syntes jeg var ganske gøy. Men har vel brukt et år på det snart og er fortsatt ikke ferdig, hehe. Dessuten har konstant dårlig samvittighet for alle uåpna spill som ligger og venter på meg . Ellers er det mange strategispill ala empire earth og slikt jeg bare har spilt halvparten av før det har gått i glemmeboken.
zipp- Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Listen min er ganske lang den også. Bioshock (PC) Kjempebra spill som jeg godt kunne tenkt meg å runne, men etter å ha spilt noen timer slår jeg det av, så tar det år og dag før jeg slår det på neste gang. Zelda WindWaker (GC) Spilte det med ujevne mellomrom i 3-4 år, men så solgte jeg gamecuben for noen måneder siden og kom aldri langt nok til at jeg runnet det. Har dog runnet både ocarina of time, majoras mask og twilight princess. Tidenes beste serie etter min mening. Test drive unlimited (PC) Har sikkert prøvd å runne dette spillet 4 ganger, spiller det i rundt 50 timer så gidder jeg ikke mer, akkurat når jeg bare har noen få race igjen Gears of war (PC) Prøvde det i to timer så gikk jeg lei. Need for Speed Most Wanted(PS2) Spilte dette i evigheter, men det ble så sinnsykt mange rivaler å gå gjennom at jeg ikke orket mer. Stalker(PC) Spilte dette i en halvtime, men klarte ikke å like det. The Witcher(PC) Spilte det i 3 timer, men klarte ikke å sette meg inn i det, ble bare kjedelig. Company of Heroes (PC) Likte dette spillet og spilte det en god del, men så kom jeg til en plass der jeg slet litt, og avsluttet det for godt. World in Conflict (PC) Spilte dette også i et par timer, men så begynte jeg å tulle med gamesavene og orket aldri begynne på nytt igjen. Har en drøss med andre spill også, men gidder ikke ramse opp mer. En av grunnene til at det er så mange spill jeg ikke har runnet er nok at jeg spiller sånn 5-10 spill om gangen som jeg bytter på, istede for å sette meg ordentlig inn i spillene og runne de ett etter ett.
Oriuss Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Evig lang liste...gidder ikke nevne spilla engang.... spillte mye før, men nå..blir lei nesten med engang.. litt synd, forde jeg liker og spille.
thadon Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Evig lang liste...gidder ikke nevne spilla engang....spillte mye før, men nå..blir lei nesten med engang.. litt synd, forde jeg liker og spille. Samme her, har så lyst til å spille, men blir lei med en gang
CombatPsycho Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Jeg gleder meg til noen svarer Portal Hvorfor i all verden det? Portal gikk da å runne på en rask kveld. Der har du grunnen^^ Selv fullførte jeg aldri; Megaman 1 og 3 Super Mario 2 Hitman 1 Kane and Lynch Assassins Creed( Ble nesten ferdig med det, så ble jo så klart Bluraylesern ødelagt) Stalker Tiberium wars(spilte det egentlig ikke så mye heller) Blir en del til slutt, men så har jeg fullført en utrolig stor mengde med spill også så klart ^^
Nerf Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Knights of The Old Republic 2 (PC): Satt en del timer med det når jeg først kjøpte det, men det tok liksom aldri helt av. Ga opp etter at jeg satt meg fast en eller annen plass. Zelda: Twilight Princess (Wii): Vet ikke hvorfor jeg ikke kom lenger enn jeg gjorde, og har nesten litt dårlig samvittighet på grunn av det. Skulle virkelig likt å få rævva i gir for å runde det en eller annen gang.
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 The Witcher 3-5 minutter mellom hver gang jeg går ut av den dør eller noe slikt blir for mye, prøvd det med patcher men fremdeles like lang loade tid Two Worlds kom langt i spillet men greide ikke å finne noen drager så da ga jeg opp, faktisk brukte jeg mesteparten av spillet bare å prøve å finne nye rustinger Arma leker meg bare med mods og mission editor spiller ikke campanjen Medieval 2 syns det var helt likt rome bare uten den gode følelsen, prøvd et dusin ganger å runne det men blir lei etter noen timer
FredrikFtw Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 The Witcher Jeg har en ganske svak PC akkurat nå, så loading er en veldig kjedelig sak. Planlegger å fullføre det når jeg kjøper ny PC i løpet av sommeren eller høsten. Stalker: Shadows of Chernobyl Knall spill, jeg elsker settingen og alt det. Det som irriterer meg litt er at folk spawner fortere enn jeg rekker å drepe omtrent.
Mynotir Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Omtrent alle spill jeg har spilt har jeg slutta cirka midt i. Final Fantasy X runna jeg endelig for et år eller to siden. Hadde slutta veldig mange ganger. Jeg nevner noen jeg ikke har fullført i det siste: Final Fantasy XII: Skal fullføre det. Har egentlig kommet meg ganske langt, egentlig forstått og liker spillet mye. Jeg tror det er det at det er til konsoll som stopper meg litt. Har litt problemer med å sitte ned og spille foran en TV. Bioshock: Fin historie og greit spill. Kom ganske langt tross i masse grafiske bugs og lange loadinger, men så gikk jeg lei av det. The Witcher: Klarte ikke loadingen. Skal se på det når jeg får ny PC.
Spirre Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 vel jeg spiller ikke så mye lenger, så de fleste spilla jeg starter opp blir også fullført. men det er noen unntak selfølgerlig. bioshock: dritt lei etter å ha kommet ca halvveis. warhammer 40k dark crusade: ubrukelig oppbygging av kamapnjedel. fallout 2: dette ville jeg runde og prøvde flere ganger, men mot slutten bugga det så mye at det ble umulig. fallout tactics: ikke ferdig enda, spiller i perioder, håper på å bli ferdig en dag. nfs prostreet: slått ut showdownkingen, kommer neppe til å spille mer. guildwars nightfall: vet ikke helt hvorfor jeg ikke er ferdig med det, muligens en kombo av "gått lei" og "ensomt" da jeg stort sett spiller alene. gothic 3: ble lei. hard truck apocalypse: bug. overlord: kjedelig. sacred: spillte bare i lan, og ble derfor aldri ferdig med storyen. soldier of fortune payback: spillet suger. er sikkert en del flere også, men dette er de jeg kommer på nå i farta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå