Gå til innhold

50 Cent vender tilbake (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...what's inspired the title is, 50 and G-Unit are putting on a sold-out performance somewhere in a fictional Middle Eastern setting. This is where the 'blood on the sand' comes in. They put on the performance; the people are pleased, but the concert promoter stiffs them and doesn't give 50 and G-Unit their payment.

 

So, of course, 50 isn't going to leave until he gets paid, so he hassles the concert promoter, [saying] if he doesn't come up with the money now, there will be consequences. And instead, the promoter offers him a very valuable gift - something that's valuable to this particular country - a diamond encrusted skull.

 

So 50 gets the skull, and as he's about to leave this war-torn country, when they're ambushed and the skull is taken. They escape the ambush, but they're without the skull. So 50's motivated to get what belongs to him. So basically, throughout the game, he's trying to track these people down and find out who they are and why he was ambushed.

Intervju med utviklerne hos IGN

 

 

At de i det hele tatt klarer å koke opp denne galskapen burde være verdt en eller annen pris.

Lenke til kommentar
...what's inspired the title is, 50 and G-Unit are putting on a sold-out performance somewhere in a fictional Middle Eastern setting. This is where the 'blood on the sand' comes in. They put on the performance; the people are pleased, but the concert promoter stiffs them and doesn't give 50 and G-Unit their payment.

 

So, of course, 50 isn't going to leave until he gets paid, so he hassles the concert promoter, [saying] if he doesn't come up with the money now, there will be consequences. And instead, the promoter offers him a very valuable gift - something that's valuable to this particular country - a diamond encrusted skull.

 

So 50 gets the skull, and as he's about to leave this war-torn country, when they're ambushed and the skull is taken. They escape the ambush, but they're without the skull. So 50's motivated to get what belongs to him. So basically, throughout the game, he's trying to track these people down and find out who they are and why he was ambushed.

 

Trodde ikke det var mulig å lage så dårlig historie, motivasjonen er "å få tilbake det som er hans". Erm, i det minste klarer Call of Duty 4 å faktisk koke opp en historie som er tilnærmet interesangt og som går ut på å redde, tja, verden. Her skal man, i modellen til en elendig rapper med et "billig" navn (er han ikke verd mer en 50 cent?) få tilbake en dimanathodeskalle?

 

Hvordan lage ditt eget "gangstha" spill:

 

1 stk utgått rapper (må ha en "gangstha" faktor på minst middels, billig går ikke)

1 dæsj klisje

1 stor dose dårlig historie

Kuler og krutt (til topping)

 

Bland rapperen, klisjeen og historien i en stor bolle, tilsett så mye vann som mulig (for å tynne ut jævelskapen lenge nok til å ha litt spilletid). La alt stå å surnes i romtemperatur til du ser muggel på toppen. Skrap vekk dette og gjennta. Når hele massen er skikkelig gjennomgrøn drysser du over kuler og krutt. Sett hele svellingen i kjøleskapet før du pakker og sender det til verdens butikker. Husk å skikkelig vektlegge rapperens navn da det er han som skal selge møkra, ikke innholdet. Om innholdet er en hjælmuglet slimsopp gjør ingen ting så lenge de har kjøpt spillet.

 

Vel, man har i alle fall fått bekreftet en ting, enkelte utviklere hører ikke på omtalene som skrives, de ser elegant vekk fra omtalene og ser heller på salgsgrafen. Selger det godt, lag en oppfølger. Det er slike utviklere som er med på å dra spill ned i gjørma, de driter i innholdet så lenge det selger.

 

Edit: Hadde denne blitt postet på 1 April hadde jeg ledd meg skakk, men når jeg sjekker datoen for artikkelen er det 2 muligheter: Enten har Gamer.no rekasjonen feil kallender og tror det er 1 april (i går vel og merke) eller så er dette faktisk seriøst. En tredje mulighet, som jeg håper er den rette, er at det er en aprilspøk lekket ut for tidlig.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Men altså. Målet til utviklerne er jo ikke å lage et godt spill. Utviklerne sammen med utgiverne skal bare melke et kjent navn. Hvor mange sauehoder er det ikke som har kjøpt 1-ern? En grunn til at de lager en oppfølger. Er faktisk penger i å lage slikt. ^^

 

Sto vel i artikkelen at det var rundt 1 million sauehoder som kjøpte 1-ern, så der fikk vi vel svar på hvorfor det kommer en oppfølger :)

Lenke til kommentar

Kva kultur ødelegg det? Skal alle spel folk ikkje synest noko om omdømmast som skade for kulturen? Eg likar ikkje Far Cry, er det ein skade for kulturen? Det har solgt 1 million eksemplarer, kva kjøparane synest veit eg ikkje, men jo fleire spel som blir solgt, jo større blir industrien.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...