Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Lurer på om det finnes noen TF2-sjeler der ute som har lyst å være med å starte en TF2-klan? Hvor seriøst?.....noen kamper, kanskje liga etterhvert, men først og fremst spille for å ha det morro=) Endret 20. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg fikk meg spillet idag, likte det utrolig godt. Greide allerede 25 headshots med sniper classen etter 2 matcher, kunne gjærne tenkt meg en TF2 clan. Har ganske stor erfaring med tidligere FPS som CS og Battlefield 2 og CoD spillene. Du kunne jo kanskje kontaktet meg eller addet meg på steam? heter keepern0 der også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Adder deg jeg=) som sagt...vi ser åssen det utvikler seg..Man må prøve og feile Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Har spilt siden rundt jul og satt akkurat og tenkte på at jeg må få prøvd meg på noe mer serøst en bare vanlig public. Har ingen tidligere clan erfaring. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Ikke noe å si at man ikke har erfaring, det har ikke jeg heller i TF2 klan....målet mitt er at vi har det morsomt sammen og som jeg har sagt før kanskje meldt oss på ladder og lignende. Prøve å ha 1 eller 2 trening-kvelder i uka alt etter hva dere ønsker. Personlig har jeg ikke lyst å være leder rett og slett for at jeg hater å komandere. Men håper vi får trent litt taktikk, samspill osv. Viktigste uansett er at VI har det morsomt=) Skriv opp eller send meg steam-nicket så jeg kan få lagt dere til....de som har lyst:) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Er det virklig ingen som har lyst, har 2 intriserte nå....må vel være flere der ute Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Burde være det, har fått en del pm med spørsmål fra folk som ville joine oss.. Men det du kan gjøre er å prøv å finne deg clan gjennom mIRC, kansje ikke så veldig mange som rekutterer, men er værdt et forsøk Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Nå kommer et dumt spørsmål, men hvilket spell er TF2 forkortelsen for? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Team Fortress 2 Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Det må da være flere som er intreserte? Ikke vær sjenerte å bli med Endret 1. april 2008 av saitaM Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Hva med å spørre på Gamer Bataljonene..? Om det er noen som er interiserte i å være med på noe litt mer seriøst. - Maci Lenke til kommentar
Tormod94 Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Ja jeg er en team fortress 2 spiller som spiller for gøy. jeg vil gjerne bli med i klanen for å få noen å spille med legg meg til så kan vi spille:p jeg heter Stangen1 på steam[/size][/size][/size][/size] Lenke til kommentar
Tormod94 Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Det må da være flere som er intreserte? Ikke vær sjenerte å bli med Ja jeg er en team fortress 2 spiller som spiller for gøy. jeg vil gjerne bli med i klanen for å få noen å spille med legg meg til så kan vi spille:p jeg heter Stangen1 på steam[/size][/size][/size][/size Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Hvis dere skulle trenge en medic til en PCW er det bare å spørre meg Har en del erfaring igjennom QA og mange mixer. [QA] Batabusa @ Steam. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Ja kom igjen folkens! Norges tilstedeværelse i europeiske ligaer for øyeblikket er pinlig liten. Støtter fullt ut nye klaner som vil begyne å spille. Hvis det er noe dere lurer på, så kan dere sikkert spørre meg eller noen i QA som har litt erfaring fra før. Rai rai!! Bare ikke lag et lagnavn som har "Vikings" i seg så er jeg storfonøyd. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Nå ble det litt liv her:D Lenke til kommentar
Tormod94 Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Nå ble det litt liv her:D Hver så snill og leg emeg till da har litt afaring fra CS source (Stangen1) Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Kan godt hende jeg kan bli med Selv om jeg egentlig har lyst til å joine QA men for sekundet er skjermkortet mitt ut og kjøre, så får ikke spilt før jeg får nytt. Du kan godt adde meg, er vel Xifiproff eller Xifi, husker ikke Lenke til kommentar
realnils Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Gjør det litt enklere for mannen da. En link f.eks? Ikke alltid det er så lett å finne folk på steam, eller gjør som meg: Ha link til steam siden i signaturen din. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Kunne gjerne tenke meg å være med.. Har erfaringer fra rtcw 2år på landslaget, 2år på rad i eurocup osv. Er ikke med for å game seriøst, men først og fremst for å ha det morro. Forventer at alle i clanen er over 16år som et minimum for min del, er selv over 20 for å si det sånn. Send PM hvis interesse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå