Gå til innhold

Beste quest chains


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker man quest chains bare for rewards sitter man ikke igjen med mye :p For meg er det mye artigere å vite innholdet og meningen i hva man gjør. EPL/WPL har de beste chains'a, bare synd området er litt lettvindt laget og nitrist å se på ...

 

Questene man får i forbindelse med Wailing Caverns har jeg gode minner ifra ettersom det var de første elite questene jeg gjorde, og leste ordentlig :)

Lenke til kommentar
Spørs om man er horde eller alliance. Som horde er den helt forjævlig spør du meg. Har hørt alliance versionen er latterlig kjap og enkel i forhold, men jeg har aldri tatt den selv.

var alliance ja, om det har noe å si. Om de er forskjellige mellom horde og alli er det forståelig om hordespillerene ikke er like entusiastiske, om den er vanskligere.

Lenke til kommentar

Likte Onyxia prequesten som horde jeg^^ Reiste rundt i verden og drepte drager jeg bare hadde sett på mens jeg levla.. Eneste som var litt stress var å finne Rexxar 3-4 ganger, men gikk greit. Fant ut hvor "ruta" hans gikk, så var bare å følge den... Pluss at jeg gleda meg så til å bli ferdig, for å bli med å ta hu! Så kaaanskje jeg fikk en tier 2 del! Selv om jeg lå langt bak på DKP...

 

 

Vet ikke om det er nevnt, men om det er snakk om quests med mye XP, så er cauldron questene i WPL geniale!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...