Gå til innhold

Beste quest chains


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en liten tråd på dette. Det er kanskje ikke den mest effektive måten å levle på, men pokker så mye gøyere når man faktisk glemmer at man leveler og isteden gleder seg over å følge quest linjen. Mine to tips er:

 

Horde:

Hillbrand foothils, Hercular's revenge lv. ca 30.

Bare to quester i denne kjeden. Første del er pain, men finalen er rett og slett priceless (Særlig på en PvP server... sa noen hevn for ganking... ;) )

 

Alliance:

Duskwood, The Legend of Stalvan lv. 28 - 35 (gjorde hele serien på lv. 28 med min særdeles sårbare Mage, faktisk uten å våkne opp på kirkegården en eneste gang), mye løping, men historien er meget bra så denne er virkelig å anbefale (rewarden også ganske bra, i alle fall for en fattig Mage ;))

 

Noen andre som har noen tips til quest lines som er et ablsolutt must å få med seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legend of stalvan er jo god. Synes aa huske at det var en ved navn messenger to stormwind som starta en ganske god chain.

Masteryquestene i nagrand er jo ganske greie. gaar fort unna, lite mikkmakk, masse grinding xp. Ogri'la questene er jo ganske kule, om man faar gruppe. hvilket ikke er saa lett naa til dags:S

Lenke til kommentar

Den chain questen i Wpl som starter helt ved inngangen der oppi nord. Husker ikke hva den heter nå. Men du skal hjelpe faren med å overtale sønnen hans som er sjefen for crusader gjengen eller noe sånt. storyen i den questen er knall. Og rewarden var slettes ikke ille eller pre tbc vel og merke:)

 

Noen som husker navnet på dette questet?

Lenke til kommentar

Husker ikke helt hva questen heter, men den i winterspring og felwood, der du ender opp med å drepe han sjefen for de furbolgene øst for winterspring, og får dagboka hans, og får oversatt og lest den. Får se litt hvordan han furbolgen tenker osv. Pluss at de har buffa questrewarden på den. trinket med 50 Ap, eller en med +dmg. HUsker ikke hvor mye...

Lenke til kommentar

Digger Legend of Stalvan :)

 

Gøy med questene i Hellfire Peninsula der du flyr rundt på en Griphon og bomber Fel Watchers, men det kan vel knapt kalles en questline. Også må jeg nevne starter-questene i orggrimmar som leder opp til Ragefire Chasm.

 

Gjorde faktisk aldri Zelda-questene for Linken i Un'Goro, gadd ikke dra til Winterspring. Er den noe å samle på?

Lenke til kommentar

Elsker The Diplomat-questchainen.

Samt den som starter med å finne james hyal (smiling jim) i theramore og ender opp med å hevne ham.

Husker de stoppa opp sånn litt uten videre før 2.3 (eller når enn dustwallow ble buffa), men fy søren så kos det var å kunne fortsette.

Jeg tok med mine to 70er ned dit og gjorde ferdig questlinen med å jakte på kongen av Stormwind og hevne Smiling Jim.

 

Dog, lurer fælt på hvor den godeste Varian Wrynn er hen nå ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...