Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redd for å vise følelser for jente når andre er i nærheten


Anbefalte innlegg

Dette skriver jeg for en venn, bare så dere som vet hvem jeg er ikke får rare antydninger om meg :roll:

 

Jeg = personen jeg skriver for

 

 

 

Jeg er ofte på jobb sammen med denne jenta, og der jobber det selvfølgelig andre. Men når jeg er i samme rom som jenta, tør jeg ikke vise følelser for henne hvis det er noen andre i rommet. Jeg er redd for at de andre skal kommentere det i ettertid når jenta ikke er i rommet, og at hun evt skal få vite at jeg liker henne (de har kommentert det før, så jeg vet de kanskje vet at jeg liker henne).

 

 

Er det noen måte jeg kan få vist at jeg liker henne, men uten å få mistenksomheter fra de andre ansatte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra tips det :p

 

Dessverre slutter vi ikke samtidig for det meste, så det er igjen et lite problem :p

Men jesus a, du er jo interessert i henne/liker henne? I så fall klarer du vel å vente til hun er ferdig på jobben da. Be henne på en kopp kaffe med det samme også.

Endret av SynSwitch
Lenke til kommentar

Jada, det er greit.

 

Men det rare med meg er at når jeg vet hun skal jobbe, dukker jeg opp på jobben og har en unnskyldning klar, bare for å kunne se henne. jeg møter også 2-3 timer for tidlig på jobben, bare for å se henne jobbe. Jeg skylder på bussen at den er sein, bare for å se henne jobbe en ekstra halvtime etter at jeg har slutta.

 

 

Ja, dette er en slags forfølgelse, men det har jeg heldigvis sluttet med nå. :p

Lenke til kommentar
Jada, det er greit.

 

Men det rare med meg er at når jeg vet hun skal jobbe, dukker jeg opp på jobben og har en unnskyldning klar, bare for å kunne se henne. jeg møter også 2-3 timer for tidlig på jobben, bare for å se henne jobbe. Jeg skylder på bussen at den er sein, bare for å se henne jobbe en ekstra halvtime etter at jeg har slutta.

 

 

Ja, dette er en slags forfølgelse, men det har jeg heldigvis sluttet med nå. :p

Høres ut som en ektrem tilfelle av betatt her. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har fått snakket med henne litt utenfor jobben. Jeg har møtt henne et par ganger i byen, og snakket litt på nettet. Men jeg vil ikke virke for needy heller, noe jeg sliter litt med. Jeg vil liksom kontakte henne hele tida, noe jeg ikke kan gjøre pga konsekvenser :p

Lenke til kommentar

Vel det kan hende at du ikke finner helt ut hva det er dere kan snakke om, noe tema for å holde samtalen gående. Er du interessert i henne så ikke gi opp nå, det blir litt synd. Stå på og vær mer frempå, bruk humor der du kan og generelt virk rolig, men hold god øyekontakt.

Lenke til kommentar

Jeg kan være ganske morsom, men det er når jeg bestemmer meg for å være det. Det som da kan være negativt er at hvis jeg bruker for mye humor (spesielt min type), blir det litt vel kjedelig. Dessuten får jeg ikke snakket så mye med henne, men det antar jeg blir mer av etterhvert som vi får jobbe mer sammen.

 

Men, er det mistenkelig å kontakte henne mye på nettet, slik som facebook og nettby f.eks. ? Eller virker det veldig desperat?

Lenke til kommentar

I og med at jeg ikke bruker noen av delene så har jeg ingen anelse, men det er vel neppe verre enn det å si hei på msn f.eks? Om jeg var deg så vet jeg ikke hvor lenge jeg ville ha dratt hele greia ut før jeg gikk drittlei, dessuten vil det være jævlig surt å finne ut at hun er lesbisk eller har type f.eks.

Lenke til kommentar

Tror jeg ville holdt meg mest mulig unna Facebook- og nettbykontakt, temaene dere lett greier å holde en samtale i gang i forsvinner alt for fort da. Og de er greie å ha om du skulle finne på å invitere henne ut på lunsj, før dere eventuelt blir bedre kjent.

 

Mitt beste tips er å la det stå til, og å invitere henne ut, det verste som skjer er at hun svarer nei. Om hun svarer ja er saken biff, da har hun allerede sagt ja, der hun kunne sagt nei. :)

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg vet hun er singel :p

MSN vil jeg ikke legge til heller, for jeg har ikke spurt henne. Egentlig er vi jo bare kollegaer, så det kan igjen virke mistenkelig at jeg spør henne om det.

 

Beklager min negative holdning, det er bare min måte å snakke på ang dette...

 

Takk for kun positive svar :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...