Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redd for å vise følelser for jente når andre er i nærheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være lurt å dra ut og være med på så mange fester som du overhodet klarer, vær sosial, ta kontakt med ukjente mennesker, snakk fritt og åpent med alle, både gutter og jenter. På den måten så vil du automatisk få en viss trening i det å holde og føre en samtale, samtidig som du vil etter hvert føle at du klarer å snakke om interessante ting siden du mener du er litt døll atm. :)

Lenke til kommentar

Hva liker gutter å snakke om? Disse spørsmålene har omtrent det samme svaret, og det er at det er ganske individuelt.

 

Jeg er ganske så sjenert, det veit du jo, og bare et par pils kan få meg til å lette på sløret og snakke i vei om alt mulig vås. Dette er ikke noe jeg bare tror, men noe en god venninne av meg har bemerket. Antagelig er det det at jeg er litt usikker til tider, og man bryr seg iallfall mindre om man driter seg litt ut, og tar seg selv mindre høytidelig. Når dette er gjort går alt så mye lettere når man ikke har noe innabords også. Merker at det ikke er så farlig å si noe feil, od dumme seg ut. Alle gjør det til tider.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...