Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redd for å vise følelser for jente når andre er i nærheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig ville jeg ikke ha gjort det, men hvis du mener at du har større sjanse å få ja på den måten, så for all del. Bare ikke end opp med å sitte der sammen med henne og kompisen din. For hva om han får et godt øye til henne og de får god tone sammen? Så sitter du der og humler med øynene, Mads! :wow:

Lenke til kommentar

Men jeg tenker litt på: Det er jo ikke vanlig at en kollega plutselig ber deg på bowling/annet, og jeg vil ikke miste en venn bare pga noe forelskelses-greier. Jeg sier ikke at det er en dårlig idé, slett ikke. Men jeg vil bare ikke vekke noen store mistenksomheter.

 

Beklager at jeg svarer så "negativt", jeg er bare usikker på måter som dette, ettersom jeg aldri har brukt slike metoder.

Lenke til kommentar

Vil ikke si det er uvanlig at en kolega spør deg om du har lyst til å bli med å ta noe og spise etter jobb. Jeg hadde værtfall ikke reagert på dette, og enda mindre tenkt at personen hadde følelser for meg bare ved at han/hun spurte om jeg ble med å spise.

 

Hvis du vil bli bedre kjent med dama får du satse litt værtfall :yes:

Lenke til kommentar

Hvis dette er en venn, så sier hun neppe til å finne på noe sammen med deg. Så du har egentlig ingen grunn til å frykte å miste henne som en venn. Uansett, om/når dere eventuelt faktisk finner på noe sammen, så må du ta det pent og rolig, ikke fortell om noen følelser på første date/møte. Det er kun da du kan skremme henne bort.

Lenke til kommentar

Herlighet, jeg håper ikke andre sjeler som er i lignende situasjon kommer over denne tråden, for da hadde nok de gitt opp, så komplisert som vi begynner å få det til å høres ut som.

 

Vær så snill, la oss oppsummere.

 

Det høres ut som det perfekte blir å liksom "tilfeldig" spørre henne når du og en kompis som allerede jobber på Subway skal liksom ta en matbit sammen, og dette kan da dere forhåpentligvis gjøre før jobben en dag, så du slipper å vente på henne og på den måten virke liksom desperat og forelska og ødelegge dine sjanser for venne greier siden dere har liksom kjent hverandre i en lengre periode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...