Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redd for å vise følelser for jente når andre er i nærheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du, du bør være veldig klar over at hvis du roter det til kan det fort bli ukomfortabelt på jobben ettersom dere faktisk jobber sammen og må se hverandre ofte.

 

Jeg har ikke fått med meg hvilket forhold dere har til hverandre. Har dere det ganske gøy sammen med en flørtende atmosfære? Berører dere hverandre? Hvis dere har kjent hverandre lenge og det ikke har vært noen energi mellom dere blir det veldig rart når du plutselig en dag spør om hun vil spise lunsj med deg. Ta en titt i Pickup-tråden!

Lenke til kommentar

Hehe. Det blir vanskelig det også, for hun er ikke like gammel som meg (ikke det største problemet...)

 

Det er nemlig veldig vanskelig å holde en samtale i gang mellom oss, dog vanskelig å starte en samtale. Jeg starter for det meste kjedelige samtaler, og spør om hverdagslige ting som "når drar dere på ferie", "hvordan går det med ditten-og-datten" etc.

 

Hun starter aldri en samtale, hun starter en samtale kanskje 2-3 ganger i løpet av 4 timer.

Lenke til kommentar

Skal jeg være brutalt ærlig tror jeg du har forspilt sjansen din for lengst ved å nøle (ifølge LJBF-loven er du nærmest evig dømt til å være bare venn hvis du ikke får ræva i gir fra første øyeblikk). Du må få gjort noe, ellers er det bare å vende synet mot neste jente og prøve til på nytt. :)

 

Gogogo ...!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...